Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Paula - 18 mars 2009 22:02

FAN  ingen förstår  att man har s mycke sorg i hjärtat  saknar alla som dött från mig  går inte en dag utan ja tänker på dom!! Tårarna kommer mer o mer  nu ingen ser eller märker hur ja mår. Ja kan fråtar i timmar eller bara känan de inombords hur ont  de gör  i hålet dom lämnat efter sig. Att inte visa hur ja mår är jag rätt bra på!! De finns saker man inte vill dela med alla!! Olycklig kärlek tex. Såren man får från detta skaver i hjärt gropen så de riktigt svider. Men när man se  börja älska någon igen läks detta ett tag tills de ska  börja göra ont igen!!! Är de rätt med döds hjälp i usa? Ja den frågan kan amn ställa sig 1000 gånger. Men att se en person dö i sverige är värre att se den personen i ögonen och säga jag älskar dig  hålla denns hande och säga de  några timmar senare är det för sent.  Ångrar inte att jag gjorde de med min mormor  saknar henne så. Jag har sett alla som dött!!

 i kistan innan begravningen kan säga att röra vid en död kropp är inte farligt ta chansen om någon i din omgivning skulle dö!! Du kommer aldrig glömma det kan jag lova. Att få göra de är finaste jag gjort, kan se de framför mig än idag!! Så ta vara på dagen ni vet aldrig  när det kommer ta slut!! Detta säger jag för att jag har svart på vitt!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards