Alla inlägg under mars 2011

Av Paula - 14 mars 2011 23:38

Hade en bra födelsedag fick massa fint av älsklingen och av J och M. Käka tacos och tårta och de var rikigt gott.

Haft en underbar helg med shopping och mys och god mat, kan inte annat än och vara nöjd.

Men en sak oroar mig men hoppas på att de går att lösa för vi är 2 som lider, jag mest å ena sidan. Men vi fixar de älsklingen!!

Har sovit rikigt dåligt i natt vakna av att ena armen o handen sov sen vakna man igen av att andra armen sov. Trodde jag skulle bli tokig.

Sen ringde Af och väckte mig 8.20 om att mitt möte var inställt.

Så i dag har jag mesta dels legat i sängen och läst mått riktigt illa ska ha mens men den vill inte komma igång. Hoppas jag slipper må illa i morgon bara.

Så jag har läst lite idag, myst med vovven och tittat på tv och bara tagit de lugnt riktigt skönt.

I morgon blir lite städ dag fast beror på hur jag mår.

Onsdag sjukgymnasten, ska bli skönt svanken gör riktigt ont.

NU kallar sängen.

DU ÄR ANDLEDNINGEN TILL ATT JAG GÅR UPP PÅ MORGONEN, ANDLEDNINGEN TILL ATT JAG LER. DU FÅR MIG ATT MÅ BRA ÄLSKAR DIG   

Av Paula - 6 mars 2011 21:00

Idag e man 20år  i 3 tim sen blir man 21år:), men känns inte som man blir 21.

 Tappa suget på allt vad födelsedagar heter helt ärligt. Men menblir tacos  till middag iaf.

Nu  blir de lite wallander sen sova.

Är helt död sen jag jobba igår 17-02 , har träningsvärk som bara den.

Skriver om min dag i morrn.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards