Alla inlägg under januari 2009

Av Paula - 20 januari 2009 21:54

Praktiken går bra än så länge för o vara andra dagen:) idag har ja gjort lite sås, bakat o dekorerat  tallrikar till spättan. Städat oxå. Igår var jag arg fattar inte vf han inte ställer upp d tar max 30 min. Vill att allt ska bli klart så ja kan få lite lugn i kroppen. Tack Rikard för du ringde i går var verkligen super arg o ledsen men efter vårt samtal blev d bra. Jag sitter nu här igen med ont i bröstet som vanlig vill inte åka in och sitta på sjukan sj.  Dör jag så dör jag just nu e jag så trött på allt. De enda som gör mig glad och lugn är Rikard du förstår mig verkligen:).

Tusen tack iaf....

Nu ska jag lägga mig ska till praktiken 7.30 -16 iaf kommer somna dirket när ja kommer hem...

Av Paula - 15 januari 2009 19:54

Efter att ha varit ledig måndag, tis, onsdag så  börja skolan idag igen:( Inte jätte kul. Men vi bugga på idrotten lite roligt så nu ska ja se om jag kan hitta en buggkurs ja kan börja så e allt klart:) Ska till skolläkaren på måndag ett måste!!. Fast har först praktik på Gourmaden.

Den 22 ska man  på någon test sak. Sen den 23 bli de möte så jävla skönt behöver de nu inför allt som lär hända i feb. Jag e sjukt nervös men men vi får se vad som händer.

Rikard om du läser detta vill jag du ska vet att du är super trevlig...

Satt och skrev detta innan idag: Du gör mig glad, för din ärlighet, dina ögon lyser upp himmlen om natten. De  du gjort och det du sagt har gjort mig glad och fått mig på andra tankar, har inte varit så här glad på länge.

Av Paula - 10 januari 2009 22:13

Då fick man sina saker hem skickat, Skönt. Men men singel livet är trots allt skönt fast kommer jag tro på kärleken igen? Inte en anning kanske. Sitter och tänker på massa saker nu. Men man måste tänka positivt sägs det ju.

Nu ska ja fortsätta se Worldtrade center. Den e bra än så länge.

Mia vad skulle jag gjort utan dig gumman:)

Av Paula - 8 januari 2009 15:01

Exakt  6mån till studenten  längtar!!!

Min mage gör så ont. Läkaren e där på måndag ska ringa och jaga honom då.

Kommer till  skolan så har någon idiot byta nr på koden in till skåpen så man kom inte in!!

Idág har vi bestämmt vad vi ska ha för saker till teckenspråks uppvisningen den 25 feb längtar.  kl. 19.00 i Vipan caféteria e ni välkommna kostar 20 kr för er att se vår show!!!

Ja man har inte tur i kärlek när väl man hittar en kille dissar han en!!

Men va fan har underbara vänner som bryr sig men en som betyder lite mer är Johan!!!

Nu ska jag på börja mitt arbete i dietiken så e man klar med dietiken.

Tack S för du ringde o väckte mig i morse fast ja redan vaken:)

Ja då blir man snart 19 i Mars. Vill ha en bugg kurs i present hihi


Av Paula - 1 januari 2009 18:29

Åkte till Bjuv trevligt till Tom börja  säg saker till folk. Hans kompis tjej sa när går ditt tåg hem. Hem till Tom tog mina saker så nu slipper han se mig mer!! Allt var mitt fel för jag inte vill ha Tom. Men hallå öppna ögonen jag har Fredde.

Tack Johan för du mötte mig vid tåget. Sen hade man svin kul hemma på kvällen. Träffa massa folk kul så rolig Roland var hihi.

Hem satt vid datorn o lyssna på musik. Sen la man sig och så tv.

Somna vid 7 typ vakna 12 är sjukt trött fast man la mig en stund vid 15 och vakna 17.45 Sitter och tar d lugnt nu.

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards