Alla inlägg under augusti 2015

Av Paula - 21 augusti 2015 23:56

Vovven har varit hos vetrinären idag han har 2 inflammerad tänder som ska dras ut på måndag.

Kan säga gud vilken lättnad att få ha kvar honom ett tag till.

Träffat en kompis katter idag dom är så söta. Hatar att jag är allergisk.

Känner mig lite sliten idag varit väldigt orolig inatt.

Men nu mår jag bättre.

Har sett på film o bara tagit de lugnt.

Saknar min vän som flyttat till "skogen" Vi lär inte ses så ofta längre, tur de finns telefon.

Känns som dagarna springer i väg.

Hellre 1 vän än 1000falska. Rensa på min vän lista på fb men igen reaktion från dom 26st jag tog bort.

Ett råd till er som söker lägenhet sök aldrig hos heimstaden dom har 0 koll på vad dom gör.

Vi ändra kontrollbesiktning än skulle dom komma idag när vi har ett mail där det står en 28/8

Bara haft problem med dom sen dom tog över skiten.

Saknar nästan Akelius.

Dax och gå o göra mig klar för sängen. Börjar bli en anning trött nu.



Av Paula - 20 augusti 2015 22:01

Varit och träffat en väldigt speciell vovve som finns i mitt liv. Världens snällaste mys vovve.
Så många fina minne vi har ihop.
När du tugga på nina vinter skor för där hängde en boll sv päls på dom.
När man nämnde ordet köttbulle gick du direkt och satte dig framför kylen.
Alla mys stunder i soffan, promenaderna.
Att bli väckt på morgonen av att du ville gosa.
Du hoppa upp i sängen o la dig rakt lång på mig det är riktigt kärlek.
Alla dom gånger du låg på min runda matta o pös.
Pysandet kommer vara en enorm saknad.
Tårarna rinner av tanken att du inom kort kommer få somna in.
Kommer älska dig för all framtid mitt hjärta.
Bambam du har satt ett tass avtryck i mitt hjärta<3.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards