Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Paula - 13 mars 2009 21:01

 

Varför leva ett liv i skuggan? Varför leva ett liv i mörker? När du istället kan försöka lägga alla dina motgångar bakom och se dig om efter nya tag. Ifall du har en vän som är depressiv så gå hem till denne och försök kanske se nån komedi eller se denne muntras upp. Jag har sett så många tårar spillas på grund av sorg varför kan inte just du fälla en tår av glädje, den skulle vara så mycket sötare i både syn och smak. När jag hört dig gråta så går en liten bit av mitt hjärta itu, men när jag hör dig skratta läks gamla skador. När jag ser in i dina ögon kan jag ej sluta titta förräns du vänder bort blicken eller blundar. Hata ingen utan en kronisk anledning och dra inte all människor över samma kant utan våga våga! Istället för att hata kan du väl älska? ((Inspiration=Alla ni människor därute))

Grattis Mathias på din 23årsdag:)  Ja var hos psyologen idag gick rätt bra men nu mår ja inte så bra har så ont i magen o hjärtat med d släpper väl vill bara allt ska bli som vanlig utan tårar utan sår. Bara bli den jag var innan allt starta. De är många som inte vill veta o inte se de som hänt men sanningen är ja kan inte ändra på det som varit. Tack till alla som ställer upp för mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards