Alla inlägg under februari 2011

Av Paula - 23 februari 2011 18:53

Mår bra IGEN!  You make my heart go BOOMBOOM!

Saker kan faktiskt förändras tro de eller ej men så är det.

Allt har börjat vända känns de som.

Har jobbat sen i söndags. Sen har man gått upp kl.5 varje dag men

är ledig i morrn ska till doktorn 09.40 hoppas de går bra.

Vill ha Fredag så jag kan få träffa dig IGEN!

På lördag har vi 1år kan inte fatta var tiden tagit vägen och då ska vi ut och äta gott ska bli trevligt.

Nää Nu ska jag göra lite te och mysa ner mig i sängen här e så kallt!

Saknar MIN elektriker!

Av Paula - 11 februari 2011 22:30

Har väldigt många tankar just nu, fick Dolce & Gabbana örhänge idag. Tobbe du är inte klok men man kan inte köpa ens kärlek tyvärr. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv.

Sen är alla på mig från höger och vänster skaffa jobb, praktik.

Killar som inte bryt sig innan e på mig som fan, de gör inte saken bättre!

Har så ont i magen så skulle vilja skrika.

Av Paula - 11 februari 2011 00:27

Länge sen jag skrev, men har inte haft någon lust att skriva.

Det har hänt för mycket sen sist tyvärr.

Tester via af som inte gick bra, en vän som klanka ner på mig för jag inte vill festa.

Jag har alltid varit en ensam varg och that's it. Så slutat låsas att ni bryr er!

Ni är bara falska som låsas! Ni tror kanske inte att jag ser de men det gör jag och de sårar så in i helvete!!!

Jag står i ett väg skäl nu, jag sa till honom att jag inte älska honom längre, men ändå har jag känslor som är starka för honom.

Min första riktiga kärlek, och helt plötsligt  vet jag inte vad jag vill längre??

Detta är inte möjligt, tror även den paus vi tagit är bra för oss båda.

Insett att alladag kommer bli ensamt.

Men jag har själv satt mig i denna skiten!

Kan jag få tillbaka älskar dig känslorna IGEN?

Jag ber till GUD att de blir så, för jag har inte mått så här dåligt på väldigt länge. Men mina känslor har en del förklaring till varför jag kännor så här.

Nu tänkte jag sova!  Ännu  en tråkig fredag (idag) klockan är över 00.

Natti


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards