Alla inlägg under mars 2010

Av Paula - 23 mars 2010 09:43

Haft en  rolig helg, haft kalas fått fina presenter. Umgåtts med Tobbe inget ovanligt!  Sen får man höra saker man inte vill, lite tråkigt, men bara och bita ihop och tänka på något annat! Sen har "morfar" dock inte min morfar åkt in på sjukhus man blir helt nervös han e till åren men de kommer bli jobbigt om han försvinner för alla parter!! Just nu e inte en begravning något jag behöver gå på.

Tobbe, jag vet att jag inte är så snäll mot dig men jag ska skärpa mig! Jag vet inte vad som gör att jag e dum mot dig men sen igår börjar man undra lite, tyvärr . I dag börjar jag jobba på swedbank stadion ska bli roligt! alla mff fans vi ses där!

Tobias jag kankse chocka dig med orden ja sa igår men de är sant! Annars hade jag inte sagt de!


Av Paula - 16 mars 2010 09:17

Haft en underbart mysig helg måste jag säga, i ditt sällskap har man aldrig tråkigt. Skrattas mycket. Blev inte mycke sömn dock för ingen av oss kunde ligga still eller sova. Lördags hjälpte du mig TACK! Vi andra åt bakad potatis medan ja fick göra annan mat till Eiik efter som han inte gillar de. I söndags var de barn dop för lilla Liam. Igår träffa man Eiik igen vi var på Ikea och åt sen handla jag  lite bra och ha grejor. På vägen där ifrån skratta jag så tårarna spruta hihi. Ingen lugn stund i ditt sällskap. Har en underbar känsla i kroppen för tillfället!! Redan tisdag snart är denna veckan slut och en ny helg då jag får träffa mitt hjärta längtar redan! 

Av Paula - 9 mars 2010 09:56

Har haft en super underbar helg med go mat och mina vänner och min älskling var också där, fick fina presenter. Bäst av allt fick jag  en ny mobil av älsklingen  i tidig födelsedags present gissa vilken färg?  Givet visst rosa! Sen fick jag, kärleks checkar, en miranda nalle och miranda mugg och en betty bop te mugg som ja velat ha så länge. Han skämmer bort mig men de gillas  .  Ska och bowla och ut och äta med bror, och hans tjej och  jenny och miche en dag oxå.  Sen fick man ett halsband och armband och en väska, presentkort på burlövcenter. Min 20års dag till bringa man hemma med massa mys och film. I morse var min lille hund kelig så vi låg och kela länge fick knappt gå upp han e så mysig.

Av Paula - 3 mars 2010 08:59

Då var man på sjukhuset igår  men nu vet jag vad som är fel, en brusten cysta och vätska i äggstocken mysigt värre, men läkaren och hennes praktikant var duktiga även gyn läkaren. Men har så jävla ont vilket man får av detta. Inte kul hoppas de försvinner snart så man kan må lite bättre. Älsklingen kom in till mig, fick mig och må lite bättre. Snart fyller man år helt overkligt att man blir 20 blev 18 igår känns de som.  Snart ska man till Af sen hem och fixa lite. Sen i morrn blir de psykologen och af igen. Orkar inte med AF men har inte mkt val. Nu ska jag skriva inbjudningar till kalas  man ska ha för släkten den 21.


Mi corazón  det är du Eiik!!

Av Paula - 2 mars 2010 13:14

Då var man på akuten för magen igår. Men ska dit i dag igen ta nya prover , har ont som fan än. Så får se vad dom säger. Tur Eiik var med hade inte klarat de ensam! Var hemma 10 igen. får se om man blir inlagd eller vad som händer. Ja hatar sjukhus mer än något annat. Men men måste man så måste man. Bara jag slipper ha så ONT!!! Vakna 5 på morronen fast jag fick smärtstillande och hade ont. Vill inte ha denna smärtan. Nu ska jag göra lite mat innan man ska in till sjukhuset igen.

Tack älskling för du följde med! Älskling: Du där e is på vattenpölarna så det är ingen risk du drunknar. Det var inte roligt tyckte jag! Men humor har du  och de är b:). Skriver sen när jag vet mer!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards