Alla inlägg under december 2010

Av Paula - 20 december 2010 15:26

Jaa snart är de jul och jag vet inte var jag ska fira jul, eller rättasagt jag vill verkligen inte fira jul. Alltid samma jul mat börjar tröttna på detta. Jag tycker de är tråkigt. Jag bryr mig inte om julklapparna vill bara vara för mig själv.

Frågat Tobbe flera gånger  men verkar inte intressant och fira jul med mig, då kan de lika bara vara.

Sen till en annan sak, hur kan man som mamma dock bara 18år gammal vilka ut sig på nätet? Det är bara så fel, du beter dig inte som en mamma i de läget!

Hitta en annan tjej som lägger ut underklädes bilder snacka om själv förtronde, hemskt att se detta, man blir så arg! Ni förstör för er själva men ni verkar inte ha insett de!

På torsdag blir lille Liam 1år  .

Trött på er som säger sig vara mina vänner! NI behöver inte besvärra mig mer genom att låsas bry er!

Av Paula - 2 december 2010 18:46

Jag har gått ut gymnasiet, jobbat hela sommaren efter de, börja plugga på folkhögskola men det var inte min grej!

Men vissa folk anser man ska ta CSN lån och börja plugga och ta tag i sitt liv och ta reda på vad man vill! Men du/ni förstår inte att min rygg är ett problem just nu, jag har inte bett om att få ont i ryggen!

Tro mig jag vill ha ett jobb men hur kan du sitta och säga till mig att jag ska gå en utbildning när jag vet att jag inte kommer fixa de!

Ju för du ska bara gnälla hela tiden orkar inte ta din skit mer! Jag kan inte hjälpa hur detta samhället håller på att förfalla! De är inte så jävla lätt och få ett jobb det vet jag oxå men plugga kommer aldrig på tal igen, har ett CSN lån på 18000kr som ska betalas först och främst! Var bara tvungen och skriva av mig!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards