Alla inlägg under april 2010

Av Paula - 30 april 2010 22:23

Haft praktik hela veckan, har aldrig kännt mig så här tom inom bords, ilskan gör ont! Att bara stå i disken nigår inte i en praktik som är ett lunch café! Plus ska gå med handledare första tiden oxå! Sen lova saker man inte håller hatar sånt!

Helt ärligt mår jag rätt skit faktiskt, denna veckan har de inte blivit mycket sömn alls jag oroar mig för massa! Sen att bilderna kommit tillbaka är nog de värsta som kunde hända nu, orkar inte! Fattar inte varför efter en sån lång tid!

Denna valborg är chill är bara hemma med älsklingen dricker lite gott. Men Valborg är nog den dagen jag ångrar en sak jag gjort för något år sen! Hur i helvete kunde ja vara så DUM! Men sen å andra sidan då kankse jag aldrig hade träffat TOBIAS! Men alla gör misstag och vissa ångrar man för livet men man lär sig leva med de!




Av Paula - 25 april 2010 21:31

Haft en underbar helg! Träffa Carro i fredags hade sjukt roligt, sen kom Tobbe och hämta mig där trevligt värre! I lördags blev de massa mys och köpte skor gjorde vi rikigt nöjd! Idag har man varit i Bjärred och ätit glass gott! Sen har man mest slöat varit rikigt trött idag. Sen är jag så stolt över mig själv för en sak jag gjort! Vi får väl se om jag kan behålla den känslan! Nu ska jag sova ska  ska upp tidigt sen blir de praktik och där efter blir de jobb hoppas Mff tar hem det i morgon!

Tack Tobias för du finns för mig! Du gör mig stark!



       

Av Paula - 22 april 2010 15:50

Jag hitta en bit av mitt förflutna i dag trodde jag hade kastat allt som hade med dig och göra, men tydligen inte. Hur kan en sån grej beröra en så? Nu till igår kväll, såg ett program där en sak fick mig att tänka på vad jag varit med om och då kunde jag inte hålla tårarna inne, blev rikigt ledsen. Tur Tobbe stötta mig, jag vet de är jobbigt för dig att inte kunna trösta mig, men älskling du bryr dig mer än vad jag nånsin todde du skulle göra! Kunde inte sova låg och lyssna på regnet när de slog mot fönster bläcket rikigt mysigt.

Snart helg YES vad härligt undra vad  denna helgen bjuder på för trevligheter!

Av Paula - 21 april 2010 16:04

Varför känner jag mig så här? Gråter jätte lätt men jag vet inte varför. Är det för jag har blivit kär? Eller är de för jag gick vidare så fort, hann inte lägga det som varit bakom mig? Kankse de går för fort? Jag vet inte men något måste de beror på! Saknar faktiskt skolan, men nu ska jag börja praktik på Graffiti café ska bli spännande! Förhoppningsvis  ska jag träffa Carro på fredag eller lördag saknar verkligen dig gumman. Snart fyller mina töser år ska bli trevligt att fira er! Fast de är lite tills dess! Kom på detta innan:


Fäller en tår och minns de bästa som var då! NU fäller jag en tår för saknaden av det som var!

Kanske är de så man kan uttrycka hur jag känner?

Av Paula - 18 april 2010 21:15

Har haft en fullspäckad vecka varit hos kiropraktorn, varit jobb jobbintervju. Fixat så man kan komma på en praktik kankse, var på bio i torsdags med älsklingen såg änglavakt rätt bra film!. I helgen har man inte gjort mycke umgåtts med Tobbe, träffat min bror, shoppat lite med älsklingen sjukt nöjd med de jag hitta! Massa mys har de blivit oxå. Nu ligger jag här i sängen och ser tv har så ont i magen, hatar mensvärk! I morgon blir de kiropraktorn IGEN, sen fixa papper från AF och sen tisdag blir de iväg och fylla i papper till praktiken.


När man blir tårögd av ord, då berör dom verkligen en!

Lycka  är även ett ord som kan beskriva de.

Av Paula - 11 april 2010 21:22

Haft en så rolig helg, laga mat med älsklingen potatisgratäng och fläskfilé. Sen var man på äventyr i ystad kolla fina bilar! I lördes drog Tobbe igång lite Ulla bella trodde jag och hans mamma skulle dö av skratt och sen när han börja prata när han servera sig själv."Ska de vara lite mer potatis, ja tack jag tar 4" trodde jag skulle skratta mig till dötts. Sen på kvällen var man i Hbg tråkigt nog kom polisen dit och förstörde allt! Haft en mysig helg iaf! Idag var vi och shoppa Tobbe hitta ett par rosa skor som var förstora ska se om ja hittar dom på din sko här hemma! Ligger i sängen  nu och ser tv. Ska snart sova. Tisdag blir de kiropraktorn AJAJ! vill inte men måste!

Av Paula - 6 april 2010 15:09

Min påsk har varit underbar! umgåtts med älsklingen hela påsken, varit hos Inger och ätit och varit hos korna hunnit med och vara på elmia oxå  varit en riktigt mysig helg får man väl säga. Åkt C70n för första gången mysigt. Fått veta lite trevliga saker som min kompis Mia ska bli sambo. Hoppas att de håller länge mellan mig och Tobbe, känns helt underbart med honom! Känner mig trygg, glad och allt på en gång igår var de lite rolig jag hacka lök så börja ögonen rinna så säger Tobbe men älskling du behöver inte gråta löken har inga känslor de tyckte jag var rätt roligt.

Nu bär de av till jobb med Nettan. Man lär väl  höra  om mff vinner idag:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards