Alla inlägg under december 2015

Av Paula - 29 december 2015 23:46

Åkt på en dunder förkylning :( Mega ont i mina bihålor men antiinflammatoriska tabletter tas så hoppas de ger med sig fort.
Undra om man får nån sömn känna som kroppen kokar.
På nyår blir det till o sitta ensam.
Men lika bra de.
Godnatt.

Av Paula - 26 december 2015 19:33

Inte en enda vän har man som bryr sig om en.
Mår skit. Äter inte, har ingen lust till det alls.
Tårarna rinner längst kinderna.
Orkar inte mer.
Radera mig från allt byta nummer eller ännu bättre slänga mobilen o skaffa hem telefon så får folk ringa om dom vill mig något.
Vilket aldrig lär hända så kan ja sitta här o bara gå ut när jag behöver handla mat.

Av Paula - 25 december 2015 00:13

Julafton är nu över och jag är nöjd med dagen. Nu intar jag o vovven soffan.
Han snarkar redan.
Tänkte lite på förra julen. Den var mysig.
Hoppas man få uppleva en mysig jul igen någon gång.
Vad som händer på nyår har jag ingen anning om men just nu lär man sitta
ensam:(
Fick en väldigt sjuk men rolig julklapp. Den kanske sitter i grannes dörr inom kort.
Blev väckt kl. 6 av skriande barn så trött på de. Dom hade mage och gnälla för jag spela lite musik på eftermiddagen. "Men borde man inte sopa rent framför sin egen dörr"
först?"
Snart den 28de. Längtar redan.

Av Paula - 24 december 2015 00:21

Den 23 fira jag alltid lillejul med min "foster familj " men 2004 lämna du oss hastigt. Du är så saknad. Marianne
Känner mig bort glömd av många tyvärr.
Julafton nu då. Stannar där några dagar. Stänger av all stress för ett tag.
God jul alla.

Av Paula - 21 december 2015 00:50

Tomhets känslan är visst här för att stanna.
Äter inte har ingen aptit alls.
Ingen ork i kroppen.
Kommer aldrig våga vara glad igen.
Dagarna står still snart jul dock. Fira med pappa med risk för de blir den sista julen.
Åker dit den 24 kommer hem den 26 eller 27 så man kan hjälpa pappa med hunden. Annars får Mello följa med mig hem, så man slipper känna sig så ensam.
Kan inte sova men kan göra de när jag är död.

Av Paula - 20 december 2015 00:52

Haft en riktigt tråkig lördag bara sett på massa gamla filmer.
Så lär de bli fram till julafton. Sen mellan dagarna blir de samma.
Nyår sitter man ensam också.
Lika bra är väl de. Vem fan står ut med mig?
Fluff...

Av Paula - 19 december 2015 14:44

Igår var man hos kuratorn der kändes riktigt bra och få prata av sig även om jag blev jätte ledsen. Känslorna svämma över.
Allt känns tungt inombords. Vågar aldrig släppa någon in på livet igen.
Vill må bra om det nu ens går att hitta tillbaka till mig själv?
Julen känns inte alla kul längre.
Har absolut ingen julkänsla.
Efter lite sömn får de bli en film eller 2 sen lite middag. Och sen ut och gå en runda.

Av Paula - 16 december 2015 01:37

Kan inte sova vridit på mig I snart 2 timmar.
Det här med och vända rätt på dygnet känns hopplöst.
Tvätta imorgon sen blir det en sväng till af också om där nu är öppet.
Torsdag blir det och träffa en kompis o fredag får man besök en stund, så fullt upp.
Helgen är lugn än så länge men mycket kan hända.
Får väl se vad hjärnskrynklaren säger på fredag morgon.
Kanske får nåt.råd om hur man kan få bättre sömn.
Nu blir de o ringa på hos grannen som har tvn väldigt högt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards