Alla inlägg under juni 2017

Av Paula - 25 juni 2017 23:38

Somna och vakna av att jag skriker rakt ut.
Det är över 12år sen det hände men jag drömmer om de i nu. Vill inte vara rädd för o sova. Jag vet inget ont kommer hända mig.
Hade en mysig midsommar.
Att man blev skrämd några gånger hjälpte inte precis men ibland behövs de också.
Ätit gott och varit på bio riktigt mysigt. Snart 42 dagar kvar till vi reser. LÄNGTAR!
Att innerst inne veta att något är fel i ens kropp men ingen läkare vill ta en på allvar är inte kul längre.
Har en enorm huvudvärk( de blixtrar) och smärta som inte går att beskriva. Sömn känns långt borta.
Stress och oro för risken att bli sjukskrivning igen.
Koppla av ja eller hur.
Börja träna men orken är slut och ingen tackar mig för att jag snart är utbränd av och jobba ihjäl mig.
Godnatt folket.

Av Paula - 7 juni 2017 23:22

Igår var man i Helsingør mycket trevligt.
Bortsett från att jag blev extremt sjösjuk på båten hem. Men de gick bra trots allt.
Vi handla lite god dricka med oss hem.
Sen boka vi en resa som vi pratat ett tag om.
Grekland blir de och ja längtar något enormt.
Denna sommaren kommer bli awesome.
Fick höra idag av en kund att jag alltid är så glad på jobb. De värmde och höra.
Trots stressen så kan man vara glad.
Ligger och lyssnar på regnet.
Hatar och sova ensam.
Min dröm om valpen inatt har jag tänkt mycket på.
Allt känns så rätt.
Ibland skulle ja vilja läsa dina tankar men bara ibland.
Får ta o försöka sova.
Medan regnet bara öser ner.
Kanske blir gummibåt till jobb imorgon thihi.
Jobb 10-20imorgon.
Saknar stålis.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards