Alla inlägg under april 2016

Av Paula - 26 april 2016 00:30

I lördags träffa jag min brors dotter så söt är hon och jätte lik sin far.
I söndags jobba man först natt och sen på Malmö stadion. Sen hem sov och jobba natt igen.
Snart dax för jobb inatt igen i regnet.
I eftermiddag ska man tvätta.
Sen jobb fram tills fredag morgon.
Inga direkta planer alls.
Helgen blir nog lugn hoppas jag. ev jobb den 1maj på stadion.

Av Paula - 21 april 2016 21:44

Äntligen är hon här lilla K. 12dagar sen men vad gör de. Tycker hon är så lik sin far.
Imorgon blir de en tur till kiropraktorn sen till banken och ev. En fika får se hur de blir.
Hämta jobbvagnen innan jobb också. Sen jobbar man lördag-fredag morgon.
Har några nummer som är borta då,min andra mob. Gick sönder och smart som jag är har jag inte lagt de på simkortet. Kan inte ens se nummera på min gamla lur.
Är jag tyst har ni förklaringen här.

Av Paula - 18 april 2016 17:34

Har "ny" lur som jag inte kommer överens med.
Men snart blir det tillbaka till. Samsung igen och nytt nummer.
Min kik fungera inte på denna luren av nån anledning.
Dax o fixa lite käk sen fortsätta med tvätten. Sen jobb inatt

Av Paula - 13 april 2016 02:01

I måndags jobba man på MFF hemma match gick riktigt bra.
När jag kom hem hade jag så hemskt ont i mina vader att jag grät. Idag är det inte mycket bättre så har beställt stöd strumpor.
Ligger i sängen men en tom plats brevid.
Önskan någon låg där brevid och höll om en.
De är onsdag nu så får säga igår.
Prata man en hel del i telefon.
Man var och hämta ut medecin.
Njurarna har varit lite bråkiga idah men de går över.
Inget syskonbarn i nu. Tycker bebisen kan komma snart faster längtar efter dig.

Karma is a bitch.
Du får mig alltid och skratta.

Av Paula - 6 april 2016 02:31

Kan inte sova så fort jag blundar kommer bilderna i huvudet. Som en resumé på det som hänt. Tårarna bara rinner. Det har snart gått 11år men jag mår lika dåligt av drömmarna än. Ingen förstår den smärtan det ger. Jag vill inte se det om och om igen.
Kan man bara inte ta bort drömmen.
Att be till gud är det enda jag kan göra och hoppas att ja kan få slippa de snart.
Ska till sjukgymnastens öppna mottagning imorgon kl. 08:30 sen till af.
Hoppas jag får nån sömn innan dess bara annars lär jag se ut som ett vrak.
En kram hade varit så underbart nu.

Av Paula - 5 april 2016 20:27

Helt plötsligt blev mitt liv o mitt jobb väldigt intressant. Alla frågar. Varför man bryr sig nu när dom aldrig bryr sig annars?
Nä ni kan ta er jävla nyfikenhet o stoppa upp där solen inte lyser!
Vissa är ja dummare än andra så är det bara. Livet känns tungt o tråkigt.
Pengar strul o mög.
Tack vare AF. Men myndigheter vet inte vad dom gör ens.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards