Alla inlägg under juli 2010

Av Paula - 22 juli 2010 21:40

Mycke har hänt sen sist.

Var på sjöbo marknade förra veckan såg den berömda Kjell från ullared serien.

Handla dansk ketchup och senap mums handla även popcorn krydda, vet ej hur den smarkar  har inte hunnit testa.

Sen har man varit i stångby sen fredagen trevligt. I tisdags var man på Kiviks marknad handla man lite grejor, ankstrumpr och en livrem, björnborg trosor,godis.

Blev en hel del trotts allt. Idag har man oxå shoppat blev en el tandborste och en tröja och en ny laddare till min mobil efter som glömska lilla jag glömt den andra hemma hos tobbe.

Har handlat kanel gifflar också det är mums.

Nu ska jag mysa med Tobbe lite och äta en kanelgiffel.

På lördag blir de jobb Mff spelar :)

Av Paula - 13 juli 2010 16:43

Vilken underbar helg, varmt och skönt kunna sitta ute länge, ätit gott, sett film och bara massa mys. Varit nära vattnet sett en bambi och en huggorm, fiskstim, vad mer kan man begära? 

Haha citerar tobbe i lördags " Är söt sugen, blir alltid de när jag dricker"

Till saken tillhör vi hade druckit cider och champange:) Myrorna fick oxå lite champange! På lördagen och söndagen shoppa vi lite trevligt, älsklingen köpte en parfym och lakan, ja köpte filmer.

Har även fått lite färg de gillas, snart sjöbo marknad längtar!

Hoppas Tobias kommer hem tidigt från skövde på fredag.  Gud vad jag är sugen på räkor och vitlöks bröd... Sugen på de mest konstiga.


Av Paula - 8 juli 2010 20:02

Då fick man en ny cykel idag av sin faster, eller ja har varit hennes så den är begagnad, men fin är den lila monark gillar den verkligen! Ska vara rädd om den.

Nästan packat färdigt nu, i morgon bär det av till hemlig ort  ska bli  skönt att komma iväg lite.

Varit en hård vecka.

Träffa älsklingen innan blev glad bara av och se honom.

Han är ledig i morrn vissa har de bra.

Nä om man skulle lägga sig är rätt trött idag, ska mysa lite med vovven lite så somnar man gott.



Av Paula - 4 juli 2010 21:47

Har haft en underbar helg som vanligt. Varit på Bo Ohlsson och shoppat NÖJD! Täffat älsklingen, massa mys och skratt, hunden valpar sin blåa leksakskatt, börjar bli lite jobbigt nu men men man vänjer sig. Sen idag har man köpt nya örhänge och en ny kalender. Tobias shoppa loss som vanligt köpte en mixer, sen scen it till sitt xbox och en golvfläkt. Har haft rätt roligt idag trotts allt. Förlåt för jag inte legat stilla i natt men kan inte hjälpa att  kvinno bekymmer gör så jävla ONT! Hoppas du får sova i natt hjärtat.

Vet du så skönt det är att du får mig och skratt, får mig att känna mig älskad,

Kunna gråta vid din sida, känna att du finns där när jag behöver prata.

Du får mig på bra humör även om vi har våra stunder då man blir lite irriterad på varandra kan vi få varandra och skratta oxå.

Säger bara Trottoar kant haha... Ett roligt minne man kommer ha eller hur?

Nu ska ja vispa grädde till mina jordgubbar:)

Av Paula - 1 juli 2010 17:26

Usch vilken vecka är helt slut nästa kommer bli hemsk hur jag kommer känna mig.

Trött på tjatet om praktik från jobbkluben, om hon  ska tvångs placera mig visst blir skit bra! Jag vill välja min praktik själv! Ryggen och jag är inte rikigt kompisar tyvärr. Nacken gör svin ont oxå men de börjar gå åt rätt håll!

Ska snart till pappa passa mina syskon givetvis ska hjärtat med oxå:)

FREDAG I MORRN ME LIKE!! Blir Bo ohlsson med familjen miche fyller år:)

YEYE...

Sen på kvällen kommer Bob hit me like...

Dina ögon glittrar precis som havet, du gör mig lycklig, du är allt man kan begära varför fann jag dig inte innan i mitt liv?

Is this real LOVE? Or are you playing white my heart to?



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards