Direktlänk till inlägg 15 april 2018

Ångest

Av Paula - 15 april 2018 11:59

På insidan gör det så fruktansvärt ont. Vill bara gömma mig i ett mörkt rum under ett täcke och ligga där tills jag mår bättre.
Ingen förstår hur jobbigt det är. Att känna sig glad ena dag och nästa känns allt hopplöst.
Känna att man inte är värd något.
Man har ingen livs lust kvar.
Det är ett känslomässigt kaos inuti i kroppen som inte går att förklara riktigt.
Tårarna kommer när ingen ser.
Jag vet inte hur mycket längre jag orkar ha det så här. Kraften och orken är i princip slut.
Alla kan vi ha en fasad utåt men insidan är det ingen som ser.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 1 februari 2020 23:11

Tänk om livet vore som på film? Då hade allt varit så mycket bättre. Tårarna bara rinner, Jag är inte lycklig och kommer  Jag kunna bli det? När du lever i en skärm värld. Så existerar ingen annan än det du ser där. Min ork är slut och min ...

Av Paula - 26 januari 2020 15:10

När allt känns skit och man vill ge upp allt. Älskar, älskar inte? Ångesten äter upp mig inne ifrån. Hur på bästa sätt kan man lämna detta jordeliv utan massa smärta? Unhappy as fuck. ...

Av Paula - 29 augusti 2018 21:34

Hej kära läsare. Vet jag är usel på och skriva. Mår inget vidare allt gör ont inne i. Har blivit sjukskriven för min nacke igen. Trivs inte på jobb alls. Lever med ångest som mer är en depretion just nu. Varit och tränat idag för första gån...

Av Paula - 2 mars 2018 00:36

Tårarna rinner längst kinderna. Saknar min mamma så oerhört mycket så vet inte var ja ska bli av. Att veta att en dag kommer inte vi inte ha någon farmor eller mormor till våra barn gör så ont. Att se din mamma sjuk är jobbigt. Det jag är mest r...

Av Paula - 4 februari 2018 16:04

Att känna sig som den ensamaste i världen är ingen rolig känsla. Mår riktigt dåligt inombords. Vill stor gråta o skrika rakt ut. Ibland önska jag att man bara kunde försvinna o få en massa egen tid. Utan mobil o utan internet allt är så uppstyrt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards