Alla inlägg under november 2008

Av Paula - 30 november 2008 20:06

Hej!
Var på julbord i går jätte kul trevligt god mat och så där vidare:). Med julklappsutdelning jag fick after aight GOTT!! sen när alla dom äldre gått o vi 5 var kvar spela vi lite musik hihi hade sjukt kul. Var hemma klockan 5 i morse hihi så man e lite sliten. Ska lägga mig o se tv nu..


Du annar inte hur mycke jag tycker om dig<3 Slå upp dom isblå och inse!! puss

Av Paula - 29 november 2008 15:22

Sen i måndags känns allt sjukt jobbit. Skolan går rätt ok undra hur samhällesprovet gick:S Sen igår sände man radio lite kul... Fick träffa ....

Så allt var ok lika kul som vanligt...

Sen idag kommer dom jag absolut inte vill träffa hit!! SJUKT JOBBIT!! Sen kommer snackat gå fattar inte vad vissa folk tänker med!!.

Ja man e nyklipp och e rätt nöjd och sen ska man på julbord ikväll ska bli kul.

Nås på mob nu ska ja fixa till mig o ringa ett samtal!! 

Av Paula - 24 november 2008 22:23

Hej var o prata med Zaar idag allt gick bra tog 2tim men det var värt de!! åkte till skola gjorde en örtdessing o en sallad. sen åkte jag hem. Är sjukt trött. Fattar inte att man kan må så här!! Får se när Zaar hör av sig:).

Men allt känns så konstigt..

ÅÅ kan inte kallar dig Edzel hihi Slå upp dina isblå ögon o fatta vad jag menar!! Mm undrar hur jag kan tillhöra hela dig fast ändå inte men men  ska lägga mig nu!!

Av Paula - 22 november 2008 14:04

Jobba i går  från 6,30- 14. Fick hjälpa min chef men fan vad min chef e ball hihi. Kom hem gick i la mig sov 3,5tim  var svin trött hade varit vaken sen 05,20. käka, ut med hundarna sen var man på radion 21-00. Värt att lyssna på 92,0:). prata med DOM igår ska dit på måndag så nu börjar det äntligen hända grejor. Du hade hittat mitt namn på många ställe blev lite chockad!!

Så nu e de lugnt igen!! ett tag

Av Paula - 20 november 2008 20:32

Sten har släppt från hjärtat underbart skönt! 10kg försvann bara på några sekunder. Hade muntligt nationellt idag var svin nervös men det gick bra fick G. Har problem med svenskan som fan kan vara för jag hade en cp lärare i malmö som gav oss stenciler och sen gick. Engelskan är cken lika dant men ska kanske läsa upp den på komvux. Sen vill jag plugga teckenspråk:). Nu sitter jag i sängen ser tv har en lite nallebjörn brevid mig han e så gosig:). hörs folket!!

Av Paula - 8 november 2008 14:03

vad har hänt den sista tiden..?

Ja denna veckan har det hänt lite..

Måndags träffa dig vännen<3.

Tisdag skola tog bort vingar o halsen på gäss sen stopap dom ää jobbigt.

Ons: Sjuk ont i ryggen med feber. Torsdag skola som vanligt , samma sak fredag.

Idag ska man och bowla med töserna bild kommer sen kanske hihi

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards