Alla inlägg under maj 2010

Av Paula - 31 maj 2010 22:44

Har varit lite dålig på att uppdatera. Men de har inte hänt jätte mycke den sista tiden ändå.

Jag har varit på jobbintervju 2 och prov jobbat så vi får se hur de går.

Sen har man varit på bio med Tobbe och sett sex and the city 2, den var bra men lite seg var den allt i slutet.

i söndags köpte ja mig ett psp ett rosa faktiskt.

Sen har man även pratat lite om att åka till Ullared men hjärtat vi får väl se vad som händer. På freda blir lille bror 10år tiden bara springer ivägm snart är han oxå 20 hihi.

Jaa man kankse saknar den del av de förflutna men man måste se de som är nu och en framtid av det!




Av Paula - 21 maj 2010 23:52

Umgåtts med Carro idag trevligt, hon är lika galen som alltid, Blev my cke skratt och vägning eller ja skanning kalls de, jag har 9kg fett på min kropp av mina 48.5kg de var lite tydligen. Min metaboliska tror jag de hette, ålder är 12 år men jag ser ut som en 12åring. Men roligt hade vi, filmen vi såg var jätte bra och låten med JLO är skit bra what is love. Nää om man skulle ta och bädda ner sig lite.


BYGGARE BOB   

Av Paula - 18 maj 2010 11:44

Igår gjorde man inte jätte mycke. Idag sitter man och söker jobb har  så ont i mitt knä sen i söndags vet bara inte vad jag har gjort med de tyvärr! Sitter här och väntar på 2 samtal, det ena från doktorn ska prata om min medecin till magen, sen de andra samtalet är från f-kassan, har inte fått mina pengar än blir knäpp. Men men för eller senare kommer dom väl.

funderar på om man skulle köpa större säng men vet inte, trivs i min 90 säng. Bara det är lite trångt och sova 2st i den. Kankse byggare Bob kan bygga en större hihi.  

Av Paula - 17 maj 2010 21:20

Torsdags träffa man älsklingen, film och massa mys! Fredags blev de bowling var jätte roligt men dagen efter fick man fett träningsvärk i hela kroppen spec. Min gump gjorde ont! Lördag var man på 20års middag hos Marie, trevligt var hemma 02 på söndag morrn, ut med hundarna och gick och la sig sen. Byggare Bob och jag var rätt trötta:). Söndagen blev rätt lugn mycke vila! Sitter här och ser på tv 3 Anna Anka är lite ball ändå! Hihi. Hundarna snarkar så de ekar!


Saknar BYGGARE BOB!!

Av Paula - 11 maj 2010 22:58

Idag har man varit hos kiropraktorn min rygg gjorde så ont nu e man människa igen! Men blivit jättre trött och öm i hela kroppen som vanligt, trotts ja sov innan så e jag  trött igen! Känner mig nere, ensam, jag vet inte men de kanske går för fort?

Nä nu ska jag gå och lägga mig ska till AF i morrn.

Av Paula - 9 maj 2010 12:43

I lördags jobba man 14-18.30 MFF Vann! Sjukt segt att komma där ifrån! Men kom där ifrån till sist sen hem åt och massa mys! Idag sov man länge skönt! Men har en oroande känsla inombords! Varför ja känner så vet jag inte riktigt men känns som de vi har håller på att dö! Vill verkligen inte de!! Vi måste hitta på något annars blir ja störd i huvudet vilket jag redan är lite! Varit på Bonnamarknaden i S-torp sen varit på citygross handla lite, sen hem mös så somna vi båda sovit dåligt båda 2..SUCK!!

I morgon kommer min vovve hem igen  har saknat honom så mycket ingen som pustar:(. Fy vilken seg söndag!!

Av Paula - 7 maj 2010 14:06

Igår var man och hämta sin överrasking till Tobbe hoppas han  gillar den!

Sen umgicks man med Henke, trevligt vi var och åt på jensens gott! Har verkligen saknat honom, i mitt liv, en underbar vän! Idag är de inte min dag alls! Hitta inte min laddar till min mobil. Sen är jag gick ut med hunden gick hennes koppel sönder, kan man ha mer otur? Känns som jag borde dra täcket över huvudet och sova bort dagen! Men de kan ja inte! Måste fixa lite här hemma! Sen kommer Tobbe hit! Längtar hihi så nyfiken han är på min överraskning! Men ar inte sagt något! 3tim och 47min kvar till han kommer!

Av Paula - 3 maj 2010 16:21

Varför? De kan man fråga sig 1000 gånger! Är rikigt nere vet inte rikigt vad de beror på, men men får väl se om de blir bättre. Min mage och jag är ovänner den bara gör ont hela tiden se igår. Men men de går över i framtiden. Hur kan man säga till en person på bästa sätt att man inte orkar umgås längre? För är trött på lögner och svek nu!

Fan vad jag saknar sommaren 2006 den var så ball, Hade lätt kunnat göra om de!

Deckan du är en vän jag inte tänker släppa taget om!  Hihi finns mycke minne och ord man aldrig glömmer!

som detta: kom närmare kom närmare det bor  en pige i kakel ugnen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards