Alla inlägg under juli 2009

Av Paula - 30 juli 2009 20:26

Idag har jag jobbat sen varit på kvinnokliniken i lund suck de var inte helt bra men fick medecin. Ska ena medecinen i 1 om dagen i 10 dagar och den andra  3 om dagen i 10 dagar så vi får se hoppas d blir bättre bara. HIHI har bara ätit en gång i dag har ingen lust till något längre. Men men de blir väl bättre snart hoppas jag. Vill bara festa loss komma på andra tänkar. Eller träffa en kompis o se film eller bio eller något ska ringa lie folk tänkte jag ska inte vara hemma i morrn vill göra något...

Vänner e livet!!

Av Paula - 29 juli 2009 20:32

Vill vara 12år igen då hade man ingen problem mådde bra visste knappt vad jobb var och allt. Saknar mina gamla kompisar enormt spec. En som ja kände i 14 år som lämna mig sen.Ja allt varbra en gång i tiden nu vet man knappt in eller ut längre har sovit 9 tim på 3 nätter e så seg o mör i kroppen. Vill inte må dåligt mer! Fattar inte vad jag gjort för fel:( om du bara kunde förklara de?? Jaja har börjat packa lite smått i dag, vill flytta och aldrig mer komma tillbaka. Byta nummer, msn, ja efternamn kanske glömma allt och starta ett nytt liv. Just nu känner jag bara så. ÄR SINGEL!!!!!!!!!!!! 


Av Paula - 26 juli 2009 22:16

JHar man bara varit hemma skönt det oxå. Orkar inte mer ångest gör svin ont.

 Har gjort fläskpannakaka den blev super god. Kom hem för en stund sen har handla på maxi. Så nu ska jag sova jobb i morrn 7-9.

Av Paula - 25 juli 2009 18:22

Känner mig nere än. Varit på biltema och netonet. Hitta en nu mob jag vill ha en LG kp500 rosa vill jag ha kostar 1890kr rätt nice pris plus den väger inget.  Fan är tillbaka där jag var för 3mån vill inte må så här igen!! Nää om man skulle göra någon nytta packa lite eller något in för skolan det är det enda är som postivit just nu annars känns allt rent värdelöst.

Jag såg ju wallander hämnden igår sjukt bra faktiskt.

Vill tack er tjejer som håller med mig om att jag gör rätt!

Av Paula - 24 juli 2009 20:53

Idag har man jobbat som vanligt rätt ok för och vara fredag. Men känner mig jätte nere har verkligen försökt med allt titta på kläder ja allt! Inget gjorde mig på bättre humör sen gör magen ont som bara den!. Tessan tack för ditt stöd usch kärlek är inte lätt men  kan ju bara följa mitt hjärta hur jag nu ska kunna de när jag verkligen inte vet vad som lär hända. Palla detta nää  nu ska ja se en film jag köpte nyss wallander hämnden ska se den kanske blir på  bättre humör då. Hoppas hunden ligger kvar i sängen  så ja kan få mysa o tänka på något annat för någon minut . Tack Mia för du finns!! och alla mina  andra vänner också ni betyder exremt just nu ska ni veta!!

Puss pa

Av Paula - 23 juli 2009 22:42

Känner mig inte alls bra magen gör ont allt känns skit! Vill bara bort från allt tänka på annat. Vi har ätit fondue idag sjukt gott länge sne man åt de. Sen har man spelat massa buzz hihi gick ine så bra men iaf. Nu ska jag lägga mig jobb i morrn SUCK!! Vill bara mysa med nån som bryr sig om mig och verkligen visar det! Någon som vill hitta på något i helgen ska bara vara hemma antar jag! Har skaffat facebook

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards