Alla inlägg under februari 2009

Av Paula - 25 februari 2009 22:00

Ja även om allt kan känns rent åt helvete ibland så kommer det ljusa stunder oxå. Titta på  ett bra program nyss  fast man säger jag hoppas du dör menar man inte de innerst inne utan de e ord utan mening. Fundera lite på de faktiskt. Har man sagt man hatar någon fast man inte menar d.

Men men så kan de vara i bland, Fan hör på detta Rikard håller på och flytta grejor till lägenheten helt otroligt för och vara sant men hoppas han komemr trivas och att man får hälsa på någon gång:). Fresten var i Kvidinge i fredags o halva lördagen hos Simon rätt trevligt Simon blev 20 grattis till dig nu i efterskott hihi. Hade rätt trevligt tills ja fick åka iväg. Men men sånt som händer.

Johan tack för du har sjuk humor och gör mig på bra humör, du e en bra vän!! Fan vad praktiken har gått bra både igår o idag gjorde  gräddsås igår sjukt god tyckte kocken men ja var inte helt nöjd:S. Idag har jag gjort  4 banankakor dom blev svin bra  Kocken tyckte dom blev godare än hans egna hih fast de e hans recept:) nää om man skulle lägga sig e helt slut efter 10,5timmes praktik. Men fyller snart år hihi blir kanske BigBowl med lite folk

Puss o kram 

Av Paula - 19 februari 2009 22:01

Lille Johan jag saknar dig din knäppis med isblåögon:) Hoppas du e nöjd nu efter jag skriver lite om dig..

Johan är en spec. person i mitt liv han gör mig alltid glad:) ditt miffo:P.SWEET!!!!!

Ja i morrn åker man till hbg ska  shoppa på väla hihi. Fan ska bli kul på lördag på festen hos Simon.

Har fått papper till psykologen nu ska bli skönt och gå dit den 13/3. Men nu ska denna svensken lägga sig.

Edzel du e Sweet puss

Av Paula - 17 februari 2009 21:32

Har varit en toppen helg träffa Simon ää hans äckliga  ökenråttor men bara ja slipper röra dom. Lördags var man på bio såg i taket lyser stjärnorna sjukt bra film. Söndags dega man hela dagen hem sen tog ja d lugnt här hemma. Mån , tis var man på praktiken. I morrn ska man jobba börjar 7 kommer somna på jobb hihi ska lägga mig nu haj.

D.s Drömmar kan såra en, drömmar kan göra en lycklig också, drömmar kan luras. Även om du inte ser de uppenbarligaste så står det alltid vid din sida P.s


Av Paula - 15 februari 2009 19:39

Ja i fredes var man i kvidinge hade rätt kul:). Lördags var man på bio såg i taket lyser stjärnorna, och i lördags var de 3år sen jocke dog i cancer saknar honom enormt!! plus saknar kärlek enormt mycke men men olycklig kärlek får ja leva på tills någon tar mig på allvar!! Fan vad jag e ledsen nu tänker på MAMMA, KURT, MARIEANNE, FARMOR,JOCKE, MORMOR.Det är så tomt utan er men men man msåte se d från dne ljusa sidan att ni är änglar nu!! och att nu har det bättre på andra sidan!!

Av Paula - 12 februari 2009 21:06

Ja då är det snart lov  ska vara på praktiken 2 dagar sen jobba. Ev ska man åka o träffa Juhlia i Klippan, träffa några kompisar till henne oxå. Fan livet e tufft i bland men menjag gör det bästa av situationen nu. Simmat idag e helt död 2000m och har inte simmat så mycke på länge, Fan saknar vissa av mina vänner enormt mycke nu men vad ska man göra när dom bor långt borta!! Ska på bio med flickorna på alla hjärtans dag ska bli så kul, länge sen vi sågs ju. Yes a la boxing hihi


Av Paula - 1 februari 2009 16:08

Kan man vara gladare såg Scotts och Lars Kristerz igår helt underbara:).

Men mankände sig ensam var många unga par där önska man också hade någon som älska en men men 7 mån som singel får gå.. För eller senare hittar man kanske den som vill ha en resten av livet. Idag e de en seg dag fy tänkte lägga mig o glo tv. och fundera över en sak som gjorde mig chockad och samtidigt gjorde mig lite ledsen. ´Praktik imorrn då:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards