Alla inlägg under december 2009

Av Paula - 31 december 2009 16:02

Mitt 2009:

 Man blev 19

Man lyckades och ta studenten  

Man hade pojkvän

Man blev singel.

Min kusin blev pappa

fick fina julklappar.

Nu väntar ett nytt år med nya möjligheter kanske man finner kärleken på vägen och 2010 blir man 20 bast kan de bli bättre?

Vem vet det åter stå och se.

Gott nytt år på er alla läsare!!


Säger bara Niils- Eiik haha kunde inte låta bli:P

Johan öva nu i boken....

Av Paula - 26 december 2009 15:31

Har haft en bra jul iaf. Den 23 blev min kusin pappa till en lite kille. Sen julafton fick man massa fina paketer tackar så mycket!!! Inte så mycke som hänt jag har bara varit hemma sen. Igår var det 6mån sen Michael Jackson dog dom visa massa program om honom sjukt bra. Bara se hur han rör sig på scen helt sjukt. Hans musik e bra!!. Nu dröjer de inte länge för än man blir 20 längtar. Hoppas min födelsedag blir lika trevlig som förra årets. Kan inte fatta att man blir 20år redan.

Trodde tomten skulle komma med lite kärlek i julklapp men så blev de inte tyvärr...

Man får inte allt man önskar sig tyvärr:(



Mi corazón me desaparecido Tú

I amor tú y te echo de menos

Amor por ti es fuerte

Av Paula - 23 december 2009 15:10

Då var de "lille" jul idag härligt här kokas gröt och fixas inför kvällens bingo spelande, trevligt trevligt. Ja veckan har varit helt ok i fredags fixa jag och maria naglara min blev franska med vitt glitter. Sen träffa man Tobbe  trevligt, väl hemma åt man god mat. Sen såg man en en shopaholics bekännelser riktigt bra faktiskt. sen köpte man nya vinter skor rikigt sköna är dom, köpte den sista jul klappen oxå och nu är alla mina klappa fixade och klara . Sara har inte fått bebisen än hon envisa med och säga att deb kommer i morrn. Vi får väl se om hon har rätt. I morrn ska jag träffa moster och åka till minneslunden och lägga blommor. Känns så konstigt utan mormor och Marieanne. Men börjar vänja mig vid tanken utan dom nu.

Nu ska ja fixa klart på mitt rum tänkte jag.


ps. Var firas nyår vet jag ej ännu någon som vill träffas?

Hahah Jörgen, fredrik, tess? jaa ett nyår minns jag med er de var kul.


God jul på er folket!!

Av Paula - 13 december 2009 22:30

Har haft en kanon helg. I fredes såg man idol ERIK VANN!! Lördag julbord hade rikigt trevligt faktiskt blev sent men jaa kul var de. Söndag Idag då har man varit på eko hallen med Tobbe trevligt handla lite. Fick en värmande julklapp hjärtan man knäcker så dom blir varma. Lämna julklappar hos Bengt idag. Sen har man inte gjort så myck ätit mat bara och degat. Ligger i soffan och tittar på skicka vidare.

Av Paula - 11 december 2009 19:27

Då har snart ännu en vecka gått. varit på cocheing så tråkigt. Idag har man varit hos tandläkaren inte kul alls. Ska ditt igen den 8 april och göra en fyllning:( inte speciellet sugen på det alls. Men hellre de än rotfylla den!!

Då är det snart idol undra vem som vinner. Tror Erik men Calle e oxå grym.

usch har sovit dåligt i natt så man sov när man kom hem sov 13.30-17 behövdes fast folk ringde och väckte en!!

Sen har jag verkligen insett att jag har inte en pappa längre mer än när de gäller och ställa upp hit och dit. Nä har klarat mig utan honom innan så. När han inser att jag är han dotter kanske det är försent men hans förlust!!

Av Paula - 8 december 2009 16:26

Då är alla julklappar och 2 presenter klara oxå gött! Ska till Uniflex på tors kl 16  fredag 10.30 tandläkaren i kristianstad drygt men sant. Bytat  p piller idag till en annan sort sen skan man till läkaren den 22 usch nervöst.

Saknar teckenspråket enormt. Nää nu ska man se unga mödrar sen mat och ut med hundar och så. Imorrn blir de Ikea.


All a want for christmas IS YOU.....!!

Av Paula - 6 december 2009 18:24

Vilken helg jag haft hade så trevligt i fredags ett stor TACK!! var på bio såg luft slottet som sprängdes sjukt bra tror det blir 1 film till. Igår spela man Wii rikigt kul som jag piska dig haha. Idag har man bara tagit de lungt och sett tv. Sitter här och lyssnar på musik. Sen filmen i fredags kom minnena tillbaka såg allt framför mig BLÄÄ... Men bara jag slipper drömmarna så.

Vad vill jag med mitt liv?

Orkar inte med kärlek helt ärligt!

Gammal kärlek rostar aldrig? Stämmer verkligen inte !

Vill ha den 30 dec så man kan träffa dom som kommer vinna dansbandskampen!

Hur du än mår, hur du än känner, vad du än gör, kommer du alltid finnas i mitt hjärta oavsett!

Jag känner en pojke som ser ut som dig, påminner om dig, pratar som dig. Just de det var jag som dag drömde igen!!



Av Paula - 1 december 2009 22:51

Det var jo fan vad alla ska gnälla på en! Du har aldrig sparat en krona själv i ditt liv. Sköt du dit så sköter jag mitt! Ska jag sitta inne bara för du tycker det?

Bara för du inte kan roa dig? Hade jag bott hos ER hade jag inte haft en krona!!

Så glad jag inte bor kvar!!!

Sålde min mobil så jag kan använda dom pengarna om jag vill!!

Vill inte ens fira jul sitter hellre hemma eller träffar någon kompis.

För är trött på allt snack nu att jag är så dålig på de jag kämpar inte hit och dit.

Inte lätt och vara positiv när man bara få skit så fort man gör något!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards