Alla inlägg under oktober 2010

Av Paula - 11 oktober 2010 14:47

Har haft en underbar helg god mat, spela spel men tror tobbe är bög hihi nä skämt och sido, blev massa mys om inte annat. Jag baka en kladdkaka mums! Sen diska tobbe allt, hihi min slav  .

Finns inget mysigare än att krypa ner hos en som är varm, när man själv är som en isbit SAKNAR DE! Dom stunderna ska man ta vara på!

Även om de blev lite sura miner så blev dom till glada igen.

En bild sen helgen!





Igår spela man wii fy mina armar idag träningsvärk!!

En sak förstår jag inte varför jag ska försöka hjälpa folk som sen bara inte gör de man säger dom mår bäst av?

Av Paula - 3 oktober 2010 13:29

Vilken helg har gjort massor. Gjort tacos, spela ett spel som heter kampen mellan kvinnan och mannen, där mannen ska svara på dom kvinnliga  frågorna och kvinnan ska svara på dom manliga. Jag förlora men jag e ingen elektriker hur ska jag veta att dom använder en multimeter? Jaja men kul var de.  Sen i lördags gjorde vi pannkakor mums! Sen baka jag och astrid en morotskaka den blev super god. Sen var man en sväng hemma hos Carro, hem och äta lax mums!

Sen såg vi på marley och jag den är så fin men marley är väldigt vild hihi.

Ohlsson och kimsingen på väg upp till Eskilstuna vet ej när dom kommer hem:(

Blir soffan nu e så seg.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards