Alla inlägg under maj 2011

Av Paula - 29 maj 2011 15:31

Idag är det alla mammors dag. Men min mamma finns tyvärr inte  så har ingen och

fira.

Helgen har varit ok köpt nya brallor och varit på svågertorp på nya media markt och på ikea och kollat på ny säng ska bara möblera lite så den får plats.

Har tusen tankar som snurrar i huvudet.

Finns en person som betyder jävligt mycket för mig! Vill verkligen inte missta dig!

säger bara ÖB den 26/11-09 de är minnen!!

Hon var min vän men inte längre, fy hur kan man säga en sak och sen händer det ändå! Vad du o H håller på med är så fjortis de kan bli väx upp för fan!

NU ska jag åter gå till min sex and the city box!

Tid

Av Paula - 22 maj 2011 19:02

Tiden går otroligt fort. Mia har fått sin dotter den 23mars.

Man har hunnit gråta och skratta och velat om allt.

Träffat Tobbe en hel del. Funderat lite över allt som hänt den sista tiden.

Är kärlek som på film? Eller är de min drömvärld? Vill känna lyckan rusa i kroppen

men har insett att aldrig lär hända.

Jag är osynlig och bort glömd i en stor värld!

I morrn blir de jobb intervju nervös är man allt.

Sen ska man upp på den tradig grejen man går på vi af igen och få i fyllt sin fk lapp.

 Sen vet man aldrig vad som lär hända.

Nu ska man käka smörgås tårta och sen bara slappa framför tv:n.





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards