Alla inlägg under september 2008

Av Paula - 28 september 2008 14:24

Fredags var man i Hjärup  i sin morbrors hus passa hans hundar.

Sen igår var d lita på vårbogården så kul jag hade men alla hihi Johan, Peter, Jimmy ni e helt knäppa. Lite kul o se när ni drack. Sen sjöng man lite rätt kul. Var ska vi sova i natt o Jonny vad gör du. Sen mot hem gång fick Jimmy spel o jaga mig kan säga att d känns i min lår.  Sen försvann min bror  men fick tag i honom tillsist. Hihi nu sitter man här fick ett roligt sms nyss En vän som mig bör man alltid ha till hands, kankse lite dyare än sina konkurenter  men bättre på allt o luktar bättre. Vad ´han menar med ha vet jag inte men kul var d iaf..

Av Paula - 23 september 2008 20:34

tt säga upp vänskapen med 2  vänner var inte kul men att dom orkar ljuga o hitta på massa skit. Pallar inte med sånt  dom e fan 18 o 20år men men.

Sitter hemma hos min morbror o tänker på massa saker har precis sett andra avenyn skit bra. Vi hade rätt kul i skolan idag. Gjorde degen till mina ostbollar:) Hihi Dan var helt sur på mig alla tror ja gilalr honom men d gör jag INTE!!

Linnéa o Louise  som ja skratta ni slår allt. Får se hur d går i morrn i skolan om ja ska vida föra orden Linnéa säger till Louise.

Hade jag fått chansen att älska dig igen så hade jag tagit den men vet inte om du förtjänar den!!

Har inte bråttom iaf väntar ett tag  med kärleken iaf...

När man sen er någon hela sitt hjärat  krossar dom det lika fort.. Vill vara lycklig som alal andra men e väl inte fin nog eller något!!

Av Paula - 18 september 2008 20:53

Ja skolan jobb. Igår sa ja upp vänskapen med Nina o Henke orkar inte deras skit snacka...

Ska man ev. Ut o äta med Tommy imorrn:)

Sen sak man hem till sin morbror o bo där i en vecka...:)

Av Paula - 12 september 2008 18:23

Var ledig i måndags så jobba, skola tisdag onsdag hade kalalkök inte mkt o göra:( Ledig torsdag och inga lektioner idag... Nice sitter här o ska kolla film men vet inte vilken jag ska se av Phantom of the Opera, dirty danceing, eller Titanic.

Men men Ja har inget bättre för mig..

Av Paula - 11 september 2008 18:00

Hej ja då har man jobbat idag.. rätt ok...  Sen varit o shoppat med min moster köpte 2 par skor...ett par svarta o ett par bruna.

Fick veta igår att Henke vill ha Nina lite för o jävlas med mig men jag vill inte bli tillsammans med min bästa kompis! Så skulle ge honom lite space vad jag gjort för fel vet jag inte... men men... kärlek finns inte i min värld...

Av Paula - 9 september 2008 18:50

Sitter är o tråkar som vanlig..

Varför begår man så många misstag...?

Saknar dig verkligen Henke vill inte du ska vara sur på mig.

Om du hemliga vän lämnar kommer du lämna ett stort hål efter dig i mitt hjärta snälla gör inte så här... Jag gör allt för dig!! Vill bara inte förlora dig vännen!!

Saknar verkligen gamla tider, tider då allt var bra


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards