Alla inlägg under november 2013

Av Paula - 22 november 2013 21:13

Idag är man väldigt trött haft svårt och somna på nätterna:(

Men klockan ringde 10, låg kvar i 45min sen upp och duscha iväg till af och lämna mina sökta jobb.

Sen iväg och handla på willy's för att julbaka.

Blev mozartkulor, knäck och mintchokladtryffel, blev även en sockerkaka.

Tack världen bästa komis för hjälpen!!

Nu får de bli ett glas cola och en bit sockerkaka framför tvn:)

Av Paula - 17 november 2013 22:31

Fredags var man på ladies night. Vilket ös go träningsvärk har jag än idag. Ronan Keating vilken röst.
Patrik Isaksson var grymt nice.
Igår var man på 25års fest sjukt nice. Hade riktigt kul.
Idag är de 15år sen mamma dog. Saknaden är enorm, åkte till minneslunden o la blommor och tände ljus. Tack vännen för du följde med dit.

Av Paula - 13 november 2013 22:42

Varit på jobbintervju idag kändes bra. Köpte nya kuddar på jysk. Handla lite smått och gott på Ikea. Lite ljus och kökshaddukar blev de.
Jaha som oron för min pappa inte var stor nog redan så blev den större nu. Hans hjärtat slår bara 40-45% han står på lista för pacemaker. Klarar inte
Och förlora pappa också. På söndag är de 15år sen min mamma dog. Saknaden är enorm.
Imorrn ska man till kiropraktorn och sen köpa lite julklappar på emporia tänkte jag.

Av Paula - 8 november 2013 22:50

Är tacksam för jag har en vän som alltid finns där när de e kris.
Tack för du finns!
Inte många dagar kvar till jul nu men nästan alla julklappar är klara.
Är glad att jag har min egen lägenhet om jag så ska bo ensam resten av livet så trivs jag i lägenheten. Läste idag om ett medelålders par som fick utmätt sitt hus. O bor idag i en dyr lägenhet dom fick ist. Skulle jag inte klara min lägenhet så får jag flytta "hem"
I värsta fall. För tänker ALDRIG hamna hos fogden.
Skulle nån av min kompisar behöva hjälp hade jag hjälpt dom. Fogden är skit idag. Nä lägg dags. Imorrn blir de planering och handla mat o fixa till julkorten.
Miss my doggy a lot BamBam <3

Av Paula - 3 november 2013 23:06

Vilket tryck på stadion idag! Helt underbart stressigt i kioskerna, ölen tog slutet korven var inte varm, senapen tog slut när där var som mest folk. Alla tror man kan betala med kort idagens samhälle men tyvärr har inte alla kiosker de! Fulla och irriterad supportrar för ölen tog slut. Fy trodde ett tag jag skulle svimma av all stress.
De bjöds på fin sång alla mffare.
Tack våra guld hjältar!! SVENSKA MÄSTARE 2013 <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards