Alla inlägg under januari 2010

Av Paula - 27 januari 2010 18:09

I lördags var man med Tobbe, Marre,memme på 2 kockar i staffanstorp träffa en del människor, trevligt. I Nu i veckan har man inte gjort så mkt mer än sökt jobb, varit hos kiropraktorn fy fan min kropp asså de gjorde ont!!! Men man mår bättre nu inte alls lika ont längre. Hoppas de för blir så. Snart fredag igen tiden går fort som bara den. Slägga mig framför tv nu eller ta ett bad och läsa min cosmopolitan tidning?? Ja vi får se hur jag gör, får inte lov och sitta för långa stunder av kiroprakorn på ett tag ligga eller gå? Undra om han tyckte ja var tjock efter som han sa ja skulle gå mycke hihi nää ja bara skoja.  Fy vad de e snä och blåser ute och en massa isbjörnar man ger sig inte ut frivilligt!!!

Av Paula - 23 januari 2010 18:38

Så kul ja hae igår med Carro snäckan och alla jag träffa på breeze men de fick en tråkig slut men som tur var mår Danne fint efter omständigheterna. Tack till alla ja hade så roligt, är rätt hes idag dock, och har skallebank:( men jag överlever. Lördag i dag ska bara vara hemma och slöa.Mm börjar lukta mat gott...

Haha ja bugga igår så sjukt kul. Nää om man skulle göra något vettigt kankse?

Av Paula - 17 januari 2010 15:51

Har haft en underbart bra helg!!

Fredags var man hemma och dega lite. Men kul hade jag iaf.

Lördags träffa Tobias spela xbox, åt mat, åkte till Carro festa lite hade sjukt kul faktiskt, körde och handla mat på donkan gott gott.

Somna vif 4.30 i morse  blev väckte 10, så man e lite seg idag om man säger som så.

Skit bara fyrtionio dagar kvar  längtar i hjäl mig!!

Ska bli så sjukt kul eller hur töser och pågar!!

Vem som nu kommer får vi se.

Känner mig riktigt glad trotts allt happy as hell....

You make me laugh so much.

Av Paula - 10 januari 2010 02:19

Ifredags hade man trevligt  men Jolle och mormor var i malmö och gick har lite träningsvärk i mina ben dock!! I Lördes åt man gott och sen har man spelat buzz och singstar och lips rikigt kul druckit gott oxå.. Hihi min storebror e galen och han och Johan ihop= galet roligt.

Kepp du e galet rolig har inte skratta så mycke på länge stort tack till dig!

Fan vad jag har haft kul den sista tiden med Jolle och er andra.

Hoppas de håller i sig. Mår skit bra nu!!

Saknas bara lite kärlek men så länge ja har kul med mina vänner kan kärleken vänta!!

Hej

Av Paula - 7 januari 2010 20:51

Yes ny vecka då. I tisdag såg man Erik och Calle från idol helt underbara var dom! Köpte eriks skiva och fick fina bilder på dom iaf. Nu sitter man här och de är torsdag och 2mån till man blir 20 fan vad jag längtar.  Tycker synd om dig Mia hoppas de ordnar sig men tyvärr vara inte allt för evigt:(. Usch känner mig jätte trött idag, hoppas inte man håller på att bli sjuk bara. Nu ska ja bänka mig framför tvn och se miami csi.

Te echo de menos fatta nån gång att allt inte är en dans på rosor!! Taggarna måste få kännas lite oxå!

xxx

Av Paula - 3 januari 2010 00:02

Idag har man duschat, och sen tagit bort mina tippar, dammsugat och sen kom Niils Eiik hit vi spela xbox tiger woods, sen sjöng vi lite singstar rikigt kul. Sen käka vi där efter blev det buzz har haft rikigt roligt. Nu sitter man här och pratar med en kompis i tele han e rätt galen men gör inget hihi. Om man skulle lägga sig kanske.


Dag- Otto vill du ha plommon

- Nää inte bra  för umpan hihi...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards