Direktlänk till inlägg 31 augusti 2017

Medeciner

Av Paula - 31 augusti 2017 23:24

När man glömmer ta sina medeciner och känner sig hel konstigt i kroppen men ändå jobbar på trots man vill ge upp. Då man har hjärtklappning och svettas som en gris. Men jag tog mig igenom dagen utan större problem. En del av mig vill slippa medecinerna. Men är rädd för vad som kan hända utan dom. Hamnar jag på ruta 1 igen då?
Vägen till att må bra har varit väldigt lång och verkligen inte spik rak.
Att leva med en psykisk sjukdom är de många som inte kan leva sig in i. Ingen mer än jag och andra med samma sjukdom vet hur man mår som har de.
Nu ska jag försöka sova.
Så jag orkar med morgondagens jobb.
7-16.
Ska försöka att inte glömma min medecin?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 1 februari 2020 23:11

Tänk om livet vore som på film? Då hade allt varit så mycket bättre. Tårarna bara rinner, Jag är inte lycklig och kommer  Jag kunna bli det? När du lever i en skärm värld. Så existerar ingen annan än det du ser där. Min ork är slut och min ...

Av Paula - 26 januari 2020 15:10

När allt känns skit och man vill ge upp allt. Älskar, älskar inte? Ångesten äter upp mig inne ifrån. Hur på bästa sätt kan man lämna detta jordeliv utan massa smärta? Unhappy as fuck. ...

Av Paula - 29 augusti 2018 21:34

Hej kära läsare. Vet jag är usel på och skriva. Mår inget vidare allt gör ont inne i. Har blivit sjukskriven för min nacke igen. Trivs inte på jobb alls. Lever med ångest som mer är en depretion just nu. Varit och tränat idag för första gån...

Av Paula - 15 april 2018 11:59

På insidan gör det så fruktansvärt ont. Vill bara gömma mig i ett mörkt rum under ett täcke och ligga där tills jag mår bättre. Ingen förstår hur jobbigt det är. Att känna sig glad ena dag och nästa känns allt hopplöst. Känna att man inte är värd n...

Av Paula - 2 mars 2018 00:36

Tårarna rinner längst kinderna. Saknar min mamma så oerhört mycket så vet inte var ja ska bli av. Att veta att en dag kommer inte vi inte ha någon farmor eller mormor till våra barn gör så ont. Att se din mamma sjuk är jobbigt. Det jag är mest r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards