Alla inlägg under mars 2016

Av Paula - 28 mars 2016 03:33

Varit på biltema med Rikard idag. Testa cyklar måste verkligen skaffa en så man kan cykla rundan på jobb ist. Kom hem stod o fixa käk och fick ett gallstens anfall. Åt lite o de släppte med hjälp av medecinen.
Sen fick jag ett till vid 01 och de håller i sig i nu så jag vill spy.
Försöka sova annars blir det till och ta en taxi till akuten om de inrte vill ge sig.
Man blir rätt trött i kroppen av anfallen.
Hoppas snart man får en vc tid. Så dom kan skicka mig vidare så de kanske blir op.
Dax och försöka sova.

Av Paula - 21 mars 2016 01:27

Vakan skulle gå upp o duscha men de sket sig rätt rejält. Fick ett sånt gallstens anfall . Så min dag blev inte alls som planerad. Trött och frusen o öm.
Vilat hela dagen. Hoppas kunna sova ordentligt inatt.

Av Paula - 18 mars 2016 01:00

I söndags satta en stolt faster ihop spjälsängen till lilla K som är beräknad om ca 3v. Längtar till jag får träffa dig. Du är redan älskad.
Jobbat en del den sista tiden med tidningarna. Trivs bra med de. Snart dax och gå till jobbet. Sen har man inget bokat förrens nästa helg.
Haft 3 gallstens anfall på mindre än 1mån senast igår morse sen 17/3.
Håller tummarna för att det går åt rätt håll nu. Envis som du är klarar du detta.
Dax o byta till jobb kläderna.

Av Paula - 2 mars 2016 00:36

Hade en super trevlig helg med god mat o många skratt. Thihi kul o åka nya bilen också.
Träffa storebror igår på lunch alltid rockigt med lite syskon tid.
Klippte mig också. Blev sjukt nöjd.
Ny månad nya möjligheter.
Snart april och då blir jag faster :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards