Alla inlägg under december 2008

Av Paula - 16 december 2008 21:46

Då fick man G i svenska kurs B:).Igår  byggde jag naglar trivs bra med dom. s

Skolan idag bara städning rätt  nice. Sen träffa man folk i malmö sjukt trevligt som de brukar vara;). Kom hem käka stak ner o handla melon och banan en youghurt och tuggummi. Nu sitter man o pratar med Världens snällaste människa. Saknar honom. Ja då åker man till Tom den 25:) ska bli kul. Ska snart lägga mig ska upp 4.5o ta bussen 05.23 för och vara på jobb till 6.

Av Paula - 11 december 2008 21:56

Ja var ska man börja hihi ju fick bäst på data provet i dietik fan så nice:).

Skolan går rätt bra fast fick veta idag att jag har ig + i svenska B skit kul får inga betyg i det då, har inte fått någo ig varning heller hoppas han sätter G på mig annars blir jag ledsen som fan då skiter ja i skolan och börjar om allt igen. Ringde och beställde tid så jag kan göra på byggda naglar ska bli kul ska dit den 15. Sen den 18 kolla foto kl.10 , Sen är man ledig  skolavslutning den 19 då teckenspråks grupperna ska framföra last christmas ska bli kul:) Ska lägga mig nu så man kommer upp i morrn. Fan vad jag har ont i min rygg o ner i svanskotan men får träna bort det helt enkelt. magekatarren börjar väl bli något bättre men har ont än , hjärtat börjar få spel igen, men det är 4mån sen jag var inne sist så får se.

Hihi Nina Gumman så glad jag är för din skulle. Sakar dig så vi måste ses snart vi har mycke att snacka om!!

Av Paula - 3 december 2008 20:26

Sitter man och läser tidningen och helt plötsligt släcks allt i huset brevid o hemma sen kom en jävla smäll lät som en stor blixt men det var något hos eon som sprängdes. Helt galet hihi åkte till skolan rätt lugnt till o börja med sen blev det sjukt stressigt. Nu får vi se vad lärarna säger om det jag berätta idag för nu är jag trött på allt tjafs.

Efter skolan åkt jag och jobba var hemma 18.30 käka, duscha nu kollar jag tv snart sova e helt slut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards