Alla inlägg under oktober 2013

Av Paula - 26 oktober 2013 02:11

Klockan är mitt inatten o vad upptäcker nickenyfiken ju självklart en brandbil på utryckning, nyfiken som jag är klär ja på mig hack och skor, går ut och tittar var brandbilen tog vägen. Visa sig gården brevid ett miss tänkt Hjärtstopp enligt den upprörda kvinnas vars hund sprang ut på gården då hon släppte in brannmännen. Hon hade larmat 112 åt grannen.Snäll som jag är hjälper jag den upprörda kvinnan och leta upp hennes hund. En söt amstaff tik som e väldigt busig av sig. Hoppas allt sluta bra. Har krypt ner i sängen nu. God natt

Av Paula - 24 oktober 2013 17:25

Åkt på värsta förkyldning med feber, mår inte alls. Vill bara bli frisk 4dagen jag ligger i sängen nu. Tittar på private practice. Till nåt helt annat. Åntligen fått min efterlängtade rosa vinter jacka och mina nya tränings byxor. För nu ska de röras på fläsket gått upp 6kg i vikt sen jag sluta jobba och blev arbetslös, trivs inte alls med mig själv som jag ser ut idag. Så hejdå godsaker och hej träning och nyttig mat. Lchf kanske??

Av Paula - 18 oktober 2013 15:00

Har bjudit hem 2 av mina vänner på middag ikväll. Tänkte göra fläskfilé panna. Men detta sket sig då en av dess inte äter mat med grädde i !! Handla om matlagningsgrädde på 4%
Om man blir bjuden så äter man för fan de man blir bjuden på eller??
Så hon ska få vanlig stekt fläskfile medan vi andra äter fläskfilé panna som är så mycket godare.
Blir så irriterad på att folk inte kan ta de dom får serverat. Detta handlar inte om någon allergi utan man blir tjock av grädde. Tjock av en middag då får man gå en kurs inom näringslära. Jag är utbildad kock och finns inget tråkigare än vanligt stekt fläskfile:@. Är irriterad på hela situationen just nu. Ner i tvättstugan och hänga upp den sista maskinen.

Av Paula - 3 oktober 2013 13:19

Varit och klippt och färgat håret. Hos Hair by Teddy. 2roliga och knasiga timmar. Börjar med att 2st färgar mitt hår. Sen fönar av en och sen byta över till nästa. Sitter med färgen i 20min sen sköljas ur. Av en praktikant/elev.
Har fotfarande lite vatten i öronen thihi.
Teddy torkar ur o börja klippa. Då kommer J o ska ha mått till en tavla. Så hon mättar på mig haha.
Kommer bilder på före o efter.
Före är jag ljus och nu är de mörkt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards