Alla inlägg under januari 2017

Av Paula - 23 januari 2017 13:11

Idag börja jag jobba 50% igen efter min olycka, känns skönt och komma igång lite mer.
Helgen var faktiskt riktigt trevlig med ett undantag.
Synd den gick så fort bara.
Någon som hört talas om organisationen HOPP?
Satt på Skype med dom igår. Det är sjukt vad hemska människor de finns.
Jag kände verkligen att de behövdes för min egen skull och skulle vilja hjälpa så många andra utsatta.
Nu ska jag och ta prover och hoppas på de bästa trots att jag o läkaren nästan redan är överrens om en sak.
Hoppas min favorit sköterska jobbar idag, hon är så duktigt på och sticka mig.
Denna gången ger jag inte upp....

Av Paula - 12 januari 2017 23:58

Kan verkligen inte sova. 100 tankar i huvudet om framtiden just nu.
Har huvudvärk från helvete.
Min anställning går ut sista Maj, vad händer efter det?
När kommer dröm prinsen komma in i mitt liv?
Är lite orolig för en vän jag inte får tag i.
Börja undra om de värsta har hänt.
Vissa saker glömmer man aldrig sägs de.
Men det gör man visst och med glädje.
Ibland ska man bara lita på sig själv,
Magkänslan brukar sällan ha fel.
Hade ett långt o trevligt samtal innan.
Ser fram emot fler såna.
Godnatt

Av Paula - 1 januari 2017 23:34

Äntligen fått börja jobba igen.
Detta ska bli mitt frisk år.
J jag finns här när allt lugnat ner sig.
I just need your right here...
What are you waiting for?
Snart dags o boka biljetter till Big slap kommer bli awesome.
I don't understand why you are so heartless.
Godnatt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards