Alla inlägg under februari 2016

Av Paula - 22 februari 2016 02:43

Ikväll fick jag oväntat besök. Men trevligt skönt de löste sig iaf gumman.
Vet inte vad de e som är jobbigast just nu. Att du säger "min" i vissa meningar och om du menar de.
Jag vill ha ett "vi" igen men kommer det och ske? Ge de tid. Men man måste veta vad hjärtat vill.
Nä nu ska jag inte grubbla mer på de.
Godnatt!

Av Paula - 19 februari 2016 21:33

Vad gör man om man har tråkigt en fredag kväll jo bakar bröd.
Trött på att bara få nej på alla jobb man söker. Get snart upp det.
Kollar på oc och funderar på om man ska sätta igång en film istället.
Sällskap hade varit trevligt dock.

Av Paula - 7 februari 2016 01:01

Jag är fast i mina egna tankar.
Även om jag inte prata om allt med dig så förstod du mig.
Kommer bli en lång natt. Tårarna bara rinner o allt känns meningslöst just nu.
Njurarna bråkar åkt in o fått en spruta i skinkan. När ska jag någonsin få må riktigt bra igen? Känns som kroppen stänger ner o ger upp allt. Väntar fortfarande på en ul. Tid för levern. Jag sover dåligt på grund av massa saker.
Var finns det en gud som hjälper en igenom allt detta?

Av Paula - 3 februari 2016 00:12

Kollar på oc o skrattar lite till och från mellan mina nysningar. Den är rätt rolig bitvis har inte sett den från början.
Snart alla hjärtans dag men Kommer sitta ensam. Blir ledsen av tanken bara.
Men van vid de. Nu ska jag försöka råda bot på min förkylning.

Av Paula - 2 februari 2016 02:24

Tog alvedon o 2tim senare har man fortfarande hög feber. Känner mig helt utslagen. Kan inte somna , näsan rinner eller så nyser jag var 5:e min.
Bihålsinflammation på G eller kanske nåt mer öronen. Vissa muskler och leder gör mer ont än andra just nu. Vill bara bli frisk från denna skiten. Sitta upp och sova e inte det lättaste men de mest bekvämma just nu.
Saknar nån som kunnat ta hand om en. Men med min vanliga otur hade jag smittat ner den personen också.
Tankarna är just nu många om en viss person. Jag håller alla tummar o tår att det går och fixa. Sheriffen :)

Av Paula - 1 februari 2016 22:19

Var länge sen man mådde så här dåligt e dunder förkyld o har feber. Men äter vitaminer och dricker C -vitamin.
Första gången jag sjuka mig från nya jobbet det tog emot men mår verkligen riktigt dåligt.
Hoppas på o bli frisk snabbt.
Om man skulle lägga sig och hoppas på de bästa när man vaknar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards