Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Paula - 15 februari 2010 21:31

Tack Ohlsson för i helgen haft trevligt!! Vi var ute och åt på rådhuskällaren gott! Sen fick jag en jätte fin miranda nalle en till i min samling dom är så fina så!! Till saken tillhör VI ÄR INTE TILLSAMMANS BARA VÄLDIGT BRA VÄNNER!!! Lördags trodde jag dom här hemma hade  flytt landet men dom kom hem senare än väntat bara, nästan så man ville efterlysa dom hihi. Såg melodifestivalen  helt ok!! Söndags så  var de lite av en sorgens dag 4år sen Joakim dog i cancer!! Men han visste han skulle dö och levde ut varje dag som det var hans sista! Men detta var även alla hjärtans dag en på hittad dag säger dom flesta men de tycker inte jag. Fick en fin glas nalle av Ericsson. Skada min fot igår:( vet inte riktigt hur jag gjorde de men har ont i den!! Idag är det måndag och inte mycke har hänt. Sen i morrn blir de massa och göra suck!! jobbklubben, uniflex, doktorn:S, hoppas ja inte har lika ont i foten bara.

natti natti..... I'm still the same girl...You change not me!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards