Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Paula - 10 februari 2010 13:20

Vad har  hänt den sista tiden? Varit på  en jobb intervju, fått ny mobil det är väl det jag kan komma på? Ja sen har man sökt jobb och ska prov jobba på fredag. Hoppas de går bra. Ok till er som läser om ni har bloggar får ni gärna skriva en kommentra så man kan läsa era. Snart alla hjärtans dag som inte firas suck!! Jag kan erkänna finns känslor för något som varit men hur i helvete kan de finnas! Fattar inte de efter allt jag fått veta! En sak har jag lärt mig för eller senare hittar man grodan som blir ens prins.

Suck sluta vara så negativ för guds skull!! Du blir inte lyckligare för de!! Ta dagen som den kommer, lev livet, killar är inte allt i livet har jag insett efter många om och men!! Låt dom komma till dig!!


Jag lärde mig kärlekens hårda väg, du tog den lätta vi  möttes på mitten av bron, såg varandra i ögonen sa orden detta är fel... Vi gjorde vårt val... Sen sågs vi aldrig mer....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards