Alla inlägg under augusti 2016

Av Paula - 29 augusti 2016 10:02

Var hos sjukgymnasten det gick bra.
Ska dit igen om 2v.
Hoppas på de blir bättre med övningarna.
Nu sitter man o väntar på att en sjuksköterska ska kolla på mitt irriterande öga som är rött och rinner och kliar.
Hoppas det snart är min tur bara.
Inte lust o sitta här hela dan.

Av Paula - 27 augusti 2016 23:11

Då har man snart jobbat 7dagar i sträck.
Det känns i kroppen.
Somna o vakna gråtandes när ska mardrömmen ta slut?
Jag orkar inte mer snart.
Har gett upp allt vad kärlek heter.
Lever hellre ensam. Tänker inte vara någons leksak som dom sen slänger iväg.
Seriös och äkta kärlek finns fan inte på riktigt.
Saknar små saker i nu. Boa greppet hade varit behövligt nu.
Lite lugn o ro kommer behövas när man är ledig på måndag o fredag: )

Av Paula - 23 augusti 2016 18:16

Idag har man jobbat sen varit hos läkaren.
Träffat bästa vännen som varit på en jobb resa och hade souvenirer med hem till mig.
Det gillas skarpt. Sen var vi och handla blev billigt för min del Thihi.
En flört kan både sår och vara skoj på samma gång. En blick och ett leende kan göra så mycket. Men ett sms gjorde duktigt motsatsen.

Av Paula - 16 augusti 2016 21:55

Varit hos nya kiropraktor idag.
Kändes skönt nu efter.
Bara åkt på världens förkylning så jag har sår i halsen:(
Ikväll fick jag en trevlig överraskning av M.
Det uppskattades verkligen. Tack så mycket.
Kan inte vända bilden lite störigt.

Av Paula - 13 augusti 2016 19:38

Då var det redan lördag kväll o man
har jobbat idag det gick bra. "Röd tomat"
Imorgon blir lite kaotisk men de går nog bra. Kommer Jobba med Bamsefar.
Saknar Gun ska bli skönt hon kommer tillbaka på måndag.
Idag har tankarna varit någon helt annanstans. "Call me maybe"
It's Hard to Look right.....

Av Paula - 9 augusti 2016 20:57

För lite mer än 2år sen var jag inte mig själv alls. Jobba mig sjuk.
Är tyvärr tillbaka där väldigt snart om jag inte lyssnar på min kropp.
Få kraftiga panikångest attacker så man nästan svimmar är inte precis något jag vill ha varje dag.
Ser inte fram emot helgen på jobb.
Stressen känns redan.
Hoppas jag slipper vara ensam bara.
Annars lär de gå åt helvete.
Klockan är. Knappt 21 o jag e helt slut så gått o lagt mig.
Hoppas på en godnatts sömn och lugnare dag imorgon.

Av Paula - 5 augusti 2016 11:02

Varför måste jag må så här?
Dagens datum gör inte känslan ett dugg bättre. Vill skrika rak ut av smärtan som jag har i själen.
Många tankar flyger igenom huvudet.
Önska jag kunde spola tillbaka tiden ändra på allt.
Vår plats kommer alltid vara med mig.
Kyssen ja gav dig där var det bästa jag gjort Nossnahoj.
Everbody need some one to love.
I need somebody to keep me up all night...

Av Paula - 1 augusti 2016 19:50

Varit så skönt o vara ledig idag varit på dollarstore o Öb handlat lite som ja behövde.
Sen fick jag en väldigt trevlig överraskning.
När jag kom hem.
Blev jätte glad fina blommor är aldrig fel. Det gjorde min dag tack. Snälla du.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards