Alla inlägg under december 2015

Av Paula - 11 december 2015 01:02

Bara tagit hand om mig själv idag.
Först kiropraktorn sen en sväng på mobilia.
Börjar må bättre för varje dag som går.
Kan inte sova har sån kramp i mina vader.
Blir inte till o träna på lördag då jag är små förkyld. Vill inte få hjärtsäcksinflamation.
Så blir att gå en lång promenad ist.
Imorgon blir man bjuden på middag alltid trevligt.
Bort med allt negativt och in med allt de positiva.

Av Paula - 9 december 2015 10:45

Vilken natt. Benen gör fruktansvärt ont idag.
Men bara bita ihop o ta nya tag.
Ska fira jul med pappa kom vi framtill.
Idag blir det o kolla synen sen kanske träffa en vän. Om man får svar på smsen.
"Man gör inte samma misstag 2 gånger.
Andra gången är det ditt eget val"

Av Paula - 8 december 2015 12:00

Vikten går åt rätt håll så snart kanske jag ser ut som förr. Ikväll blir de träning för mig är det ett sätt och hitta mig själv igen.
Har varit några jobbiga dagar.
Saknaden gör så fruktansvärt ont.

Av Paula - 6 december 2015 20:24

Såg äntligen  fifty shade of grey. Men vilken film kändes nästan mer som en porr rulle.

Men att man kan förnerdra en kvinna så fattar jag inte. Men han som är grey vet vad han gör den saken är ju säker.

Hatar bara hur den sluta.

Men kommer en uppföljare utan tvekan.

Varit en sväng på julmarknaden här hemma.  Så på tisdag ska jag träna mitt första tabata pass på 1,5år.

Ska bli sjukt kul och nu har man en herbalife konsult nära  sig med kan inte bli bättre. Men Bytar aldrig ut Martin. 

I will always love you


Av Paula - 2 december 2015 16:26

Hatar mig själv. Vill aldrig såra dig.
Men finns inte tilliten är de dött lopp.
Jag älskar dig innerst inne och kommer alltid göra. Du är min bästa vän.
Du är den finaste person jag träffat.
Men en ängels tålamod.
Sitter på bussen hem och tårarna bara rinner.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Vill inte lämna dig gråtandes.
Med tiden läks alla sår. Det är inte sant. Att se dig totalt knäckt gör mer ont än något annat.
A.J

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards