Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Paula - 7 juni 2010 18:45

Ja min helg har varit helt underbar som vanligt, cykla en runda i fredags i den underbara värmen, sen hem till pappa gratta lillebror som blev 10år, åt tårta. Sen hem till mitt hjärta spela brännboll med lite folk från byn. Sen hem och äta och massa mys. Lördagen bjöd på lite shopping och glass i bjärred samt matlagning på kvällen och film sherlockholms rikigt bra film. Söndagen blev de present köp till svärmor. Idag måndag har jag varit hos kiropraktorn ont gjorde de men har inte nu nu längre. Nu sitter man och tittar tv, är lite seg idag, hur nu de kan komma sig.


Vi har haft 3månader och 12dagar känns rikigt härligt, känns så underbart.

Vi kan prata om allt, skratta med varandra och åt varandra, gråta på den andras axel om de behövs, vi gör saker tillsammans. Ibland undrar jag om de är en dröm jag drömmer varje helg. Men detta är verkligheten.

Du sa i helgen att du visste de skulle bli VI. Jag fråga hur du kunde veta de, fick till svar att jag hade inte gett mig för ens du var MIN ändå.

Kan säga vi har haft våra små bråka men de måste man ha för de ska funka.

Mår rikigt bra med dig, du finns där för mig. Du är en svärmors dröm tyvärr får min mamma inte uppleva de. Men du får vara en svärfars dröm isådan fall.

Många av mina kompisar ser att jag mår bra  nu och de e helt underbart.


BIG LOVE TO U TOBIAS OHLSSON 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards