Alla inlägg den 2 september 2009

Tid

Av Paula - 2 september 2009 18:25

Hello!

I söndes var man med Håkan på ekohallen trevligt trevligt hem lämna sakerna. Hem till Håkan i ett försök och lära honom att bugg de e så kul älskar de, kvällen vid 18 gick vi ut och åt på två kockar god mat men beasåsen fick fett underkänt!!. Måndag åkte till skolan  trevligt värre, tisdag lektioner med Ingegerd och Mats roligt, onsdag haft svenska prov av 42 ord var de 6 ja tappa bort mig på helt men sånt som händer. I e.m hade vi Karolina och Ivan gillar alla lärarna än så läng men vissa e rikigt hårda. Tänk redan onsdag tiden går så fort. Har tänkte mycke dom senaste dagarna på mig själv känner behovet av psykolog e starkt just nu om jag inte ska falla tillbaka där jag var för 5 månader sen, detta handlar dock inte om knark eller missbruk på något sätt så ni som läser vet!! Fan saknar tider då det allt var bra. Men man måste se allt från den positiva sidan sägs det. Håkan du är underbart snäll tur jag har dig! som får mig på andra tankar!!

 Rodney Carrington - If I'm the only one låten ligger mig varmt om hjärtat!

Hörs folket.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards