Alla inlägg under april 2009

Av Paula - 29 april 2009 20:21

Måndes var man på före läsning  celiak och oatly var på besök rätt trevligt, kom hem åkte köpte ny sadel till cyklen och lite annat. Sen fick hundarna en tunnel dom skulle springa igenom vem fick krypa igen om inte jag hihi när man är precis frame kommer klump hund nr 1 o ska tränga sig ut hiihi  men  sen fick ja Wilma till o gå igenom de gick bra men gud vad där var varmt o krypa inne. Tisdags massa packning på praktiken, idag har ja städat o hört samam nyheter på radion  100gånger. Har lämnat nycklar på jobb hem igen  riktigt härligt väder. I morrn gäller de e så nervös  men d kommer gå bra hoppas jag. Sen ska man växla pengar till danska o där efter ska man till  My o träffa emme  fredag 1 maj flyr vi landet o dom säljer mig till e brodell hahah, nä skämt o sido  vi komemr ha trevligt:) LÄNGTAR!!!

Av Paula - 26 april 2009 20:43

Ja i helgen har man inte gjort så mycket varit hemma bara i skolan i fredags var helt ok. Lördagen var  rätt lugn, la mig tidigt. Söndag vakna vid 11 gick upp  tog de lugnt  cykla till jobb  sen hem och iväg o handla lite grejor:) Har grillat biffar o ätit potatis sallat gott gott:) kom nyss ur duschen ska  slänga mig i sängen och se lite tv...  Fortfrande singel härligt vill inte d sak bli torsdag för middag längtar inte precis men man måste ju ställa upp så enkelt är det. Längtar tills  torsdag kväll  samt fredag ska bli trevligt  med töserna Kram på er!!

Av Paula - 18 april 2009 19:20

Jaa  haft praktik nice :) Sen skola härligt sluta tidigt igår, träffa Jocke trevligt oxå samt kusse, roligt hade jag iaf.. Åkte till malmö träffa halva klass trevligt, Jocke åkte i väg. Jag åkte vidare til södervärn tog en kebab var lite hungri sne åkte ja hem satte mig här en liten stund sen ka jag mig. Upp kl 10 fixa mig  hem till pappa hämta Mathias  åkte till motormässan nice fina bilar och motorcyklar:) stack hem efter nån timme  handlat godis lagt in bilder från mässan  vissa fina bilder:) Nä nu ska jag och  min lillebror äta med resten av familjen.

Av Paula - 12 april 2009 00:09

Trodde vi var vänner men känns inte så längre fan har jag gjort för fel ärligt??  Så jävla trött på detta nu.Ingen känner mig  mer än  min pappa helt ärligt, den enda jag kan snacka med nu är han. Annars flytter allt i väg  och ord får fötter, en sak är säker  ingen tar mig på allvar för utom Neo som verkligen lyssnar och bryr sig!!

Träffa syskonen i fredags  trevligt älskar Oliver så mycker Thias oxå även Jeppe men han e lite jobbig men  man vänjer sig.. När a lämna av Olly hemma igår blev ja rikigt ledsen saknar verkligen pappa så sjukt mycke sitter här och tänker på allt ja o papps har gjort hoppas han och jag kan hitta på något i sommar för jag har bara papps kvar...Sett Jonathan fagerlund o Agnes idag, träffa papps, olly, thias  trevligt. Träffa moster sen fika hihi. Jag hoppas aldrig tror inte på något. Jag tar dagen som den kommer lättare bli älskad då!! FAN FAN FAN....

Av Paula - 10 april 2009 16:02

ja då har man påsklov:) hihi har sett Marley & jag sjukt bra men så sorlig i slutat!! till er som inte sett den e ett måste!! Kan även säga att taken är bra.

 Har bokat tid  till nagla:) ska bli sjukt  nice. Har postat ansökningarna till Sundsgården och önnestad hoppas jag kommer in på önnestad!!.  Teckenspråk och döv blindtolk. längtar så till ja får svar. Snart smäller det studenten har köpt skor nu så allt e klart:) bara skylten och åket kvar:) TackNeo för du är ärlig. Uppsakttar verkligen det!

Av Paula - 5 april 2009 13:07

Var på laserdome i går med ett gäng så sjukt kul  känns ju i kroppen idag hihi. Sen stack vi till Happy bowl dom drack lite..  Johan du e så jävla rolig  men du får mig och skratta hihi  sen innan taxin kom fick ja ännu en chock men vad gör de... Usch idag e man så trött ska på 80år kalas snart. SAKNAR MORMOR SÅ  DET SVIDER I HJÄRTAT!!  Du betyder så mycke för mig lilla krut mormor!! saknar allt med dig o din goda toscakaka fanns inget bättre, och din goda socker kaka:). MISS U  LIKE HELL!!

Av Paula - 3 april 2009 20:03

Känner mig bara ledsen vill bara sitta o gråta en hel kväll med min bästa vän Deckan saknar honom som fan!!  idag blev aj svin irriterad att människor alltid ska komma försent gör mig så jävla irriterad!! i 3 år har de på gått fan måste d få ett slut!! Just nu känns allt rent värdelöst orkar inget har så ont i magen undrar om de e ångesten som gör de. Men men om du nu läser min blogg läs den så du förstår  gå inte runt o snacka massa skit sen!!! vet väl vad ja skriver!! Det e sjukt trodde det aldrig  men fan vad de kändes bra som fan!! 

JAG ÄR SINGEL KAN DE BLI TYDLIGARE ÄN SÅ!!???

Av Paula - 1 april 2009 16:54

Börjar känna mig bättre är fortfrande roslig i halsen, Har ont som fan i mina bihåller, andningen e tung men tar bricanyl så blir den bättre. Idag fyller Deckan år grattis på 21år dagen kompis<3. Fick ett bra besked idag får tillbaka på skatten de behövs fett mycke nu när man slutar skolan:). Saknar närhet som fan så som hemma kvällar med mys samt kyssar, smek, ord, tårar, höra någon säga till mig jag älskar dig kommer detta nånsin att ske i mitt liv igen? 9 mån som singel e tråkigt. Se alla andra vara lyckliga gör så jävla ont i själen!!! Men d närmasta ja kommer en som älskar mig är min vovve skulle ja gjort utan honom<3. Ja nu närmar de sig flickor hihi undra vad ni har hittat på... Marie o Memme...??  De lär ja upptäcka iaf:). Börjat prata med Lina :) hon är redan i vecka 33  så nu börjar spänningen stiga ska bli så kul när prinsessan kommer till världen hon kommer få ett fint namn också. Hoppas man får träffa Lina med bebben sen  man vill ju se om hon ser ut som mamma.:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards