Alla inlägg under augusti 2009

Av Paula - 5 augusti 2009 18:19

Usch  vad varmt det är.... fika med moster idag trevligt ska på kalas i morrn kudin blir 24år trevligt värre... Nu bara ja latar mig e helt seg har ont i huvudet som bara den suck... Nää man kanske ska se en film sen lägga sig tidigt hade varit en fin idé. I amor tú y te echo de menos

Av Paula - 3 augusti 2009 19:41

Jobbat, sovit och bakat kanelbullar gott, nyss ätit middag så blir en kanelbulle lite senare. Har sjukt ont i magen känner mig yr men men. Ska jobba i morrn oxå suck orkar verkligen inte men vill ju ha pengar så ahr inget val precis. Nån som vill göra något till helgen kankse?

Vill inte vara singel:(. Fan mitt hjärta e i 2miljoner bitar sen du lämna mig o ingen verkar vilja göra de helt. Men nu till något helt annat, satt och hitta ett forum igår stod en del där som chocka mig personen vet lite väl mycke tyvärr känns det som:( men men jag står för mina ord iaf!!

puss Pa

Av Paula - 1 augusti 2009 14:11

Nu månad nya tag suck... vf kan inte släppa de bara vf blev de så här?? Håller på o packa lite saker nu inför skolstarten den 17 bara 16 dagar nu längtar enormt myck faktiskt. Usch känne rmig inte bra idag e yr o mår illa  är väl antibiotikan som gör de kankse. Får väl se vad som händer med allt. Nää om man skulle fortsätta och packa runt lite här i röran. Om jag hade haft någon kompis som viljat göra något hade det varit kul men har tydligen inte de heller längre så skiter i vilket nu. Falska vänner e inget o ha iheller jag ska lyssna på era problem men när ja sitter i samma sist bryr ni er fan inte, de e inte rikiga vänner!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards